chinese dwerghamster

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rhinoooow

chinese dwerghamster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 14:28

hey!

sinds 1 november hebben mijn vriend en ik een huisdier. een (nu dus) 4 maanden oude mannelijke chinese dwerghamster. ik kan iedereen met weinig plaats maar 1 ding aanraden: een hamster :D. overdag als je weg bent slaapt hij. als je s'avonds terug komt is hij daar ook. en voor je vertrekt zegt hij ook nog eens goeiedag. voor de rest doet hij veel aan klimsport in bed. en lopen... een hamster loopt gemiddeld 10km per nacht. de mijne doet veel beter. 5 weken heeft het geduurd voor zijn looprad (dat tegelijk ook zijn bol is om overal rond te crossen) stuk was.

het toffe is dat het dwerghamsters zijn (dus geen grote syrische) maar geen kleine bolle dwerghamster zoals de russische. ik ben er iig weg van, van dit ras.

kleur is overigens naturel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen hij pas bij ons was, 5 weken oud:

Afbeelding

zijn er mensen die fokken met chinese dwerghamster of een fokker kennen? want ze zijn niet gemakkelijk te vinden en heb deze via een vriendin uit nederland maar mss is er iets dichter bij huis (brussel of gent)

ps: aan deze selectie van foto's is een fotoshoot van 2 keer een half uur tevoren gegaan. de hamster zit bijna nooit stil en mijn camera moet eerst 3 sec nadenken voor hij foto's wil nemen. tegen dan is de hamster weer aan de andere kant van het bed :D. mijn camera zoomt namelijk automatisch in... maar hoe kan ik nu op het moment zelf foto's maken?

NessaX

Re: chinese dwerghamster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:44

Leuk beestje :D

en je kan mss eens kijken op een belgische forum over hamsters?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:13

forum.dehamster.nl

Zitten volgens mij ook belgen :) Leuke hamster!

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 21:39

op het belgisch forum is er niemand met een chinese. zit daar namelijk ook op.
bedankt!