Gisteren al mijn moed bij elkaar geraapt en een poging gewaagd de kat te ontwormen, dit was eerder al een drama, maar toen was ze nog kleiner en lang zo sterk niet

Het is gisteren dus niet gelukt
Heb jammerlijk verloren van een beestje dat 10 keer zo klein is dan ik ben
Maar goed ik heb het volgende gedaan.
Pilletje gepakt, gewacht tot de kat in een diepe slaap was en niet te snel zou reageren. Op de knieën gaan zitten en kat tussen mijn benen geklemd. Bekkie open pilletje er in, halsje wrijven. Nou klaar
dacht ik
Ze spuugde het weer uit dus opnieuw, maar ondertussen was mevrouw zo vreselijk boos dat ze agressief werd en ze eigenlijk in mijn eentje niet meer te houden. Kaken op elkaar klemmen dus had twee handen nodig om bekkie open te krijgen. Maar ze draait zich dan om zodat ze helemaal vast tussen mijn benen ligt
Vriendlief had ondertussen haar voorpootjes al vast, maar nog niet
Dus eetlepel gepakt, (tegen beter weten in
) vla er op, pilletje er in
Vla werd natuurlijk opgegeten, maar pilletje blijft liggen. Pilletje was ondertussen al helemaal uit elkaar gevallen en niet meer op te pakken. Ik had ook nog poeder, dus dat ik haar bakje gedaan met een beetje vla
Vervolgens heeft ze de hele dag honger gehad denk ik want ze liep er met een grote boog omheen. Op een gegeven moment moet ze wel honger krijgen dacht ik, maar het werd hem echt niet. Ze trok haar neus er voor op, terwijl ze normaal een moord doet voor een beetje vla

Ik moet nog met haar naar de DA dus dan laat ik haar daar gewoon ontwormen, maar misschien heeft één van jullie de gouden tip om het toch zelf te doen. Ik zie het namelijk niet zitten om voor dit elke keer met haar naar de DA te gaan.
Begrijp me niet verkeerd.... ik heb altijd al katten gehad en maar dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt
Het lukt gewoon echt niet
Zelfs niet met z'm tweeën 
maar ze komt steeds meer een beetje buiten op het moment, dus ontwormen moet nu gewoon echt wel weer

Dus kom maar door met de tips
Het probleem is ook nog eens dat hij 6 kilo weegt, dus best wel veel moet hebben en daar gaat het meestal mis, want dan duurt het te lang!
) Het is een soort handigheid die je moet hebben, ik klem ze altijd naast me op de bank onder mn linkerarm met hun billen tegen de achterkant van de leuning, hou dan het bekkie open met mn linkerhand (aan beide zijden van het bekkie klemmen zodat de kaken open gaan en even helpen met mn rechterhand zodat ze niet bijten) en met de rechter gooi ik de pil achter in hun keel, ze slikken een keer en gaan weer hun ding doen. Piece of cake!