konijnen opvang oid dat hokken e.d. aanneemt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

konijnen opvang oid dat hokken e.d. aanneemt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 15:30

omdat ik nu echt te weinig tijd krijg ben ik van plan een deel van mijn konijnen + hokken te verkopen.
voor een zeer kleine bijdrage, normaal gesproken zou ik er absoluut niks voor vragen. maar dan weet ik zeker dat ze wel goed terecht komen!
nou was mijn vraag kennen jullie zo rond het midden van het land een soort van konijnen opvangen of iets dergelijks die dit wel nodig hebben? ik heb nog mooie duren hokken staan die absoluut voor haast niks wegmogen voor zo'n opvang maar ken zelf helaas niks en op internet kan ik zelf ook niet echt wat vinden :n

bedankt! :)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:31

AngelofLove

Re: konijnen opvang oid dat hokken e.d. aanneemt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:49

Mijn ervaring is dat dergelijke opvangadressen het vaak moeten hebben van donaties en dat ze niet erg veel zelf kunnen uitgeven. Ik weet dus niet of ze wel hokken willen kopen, ook al is dit absoluut laag in prijs.
Je kan er in ieder geval altijd een aantal bellen om het te vragen. Ik heb toendertijd mijn bijna gloednieuwe hokken gratis weggedaan naar opvangadressen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:13

Ik heb zelf een opvang en werk met binnenkooien en flats, meestal verkopen we losse buitenhokken, omdat we anders een paradijs aan hokken krijgen. Wel zijn wij altijd blij met grote goede hokken, omdat de opbrengst meer dan welkom is.
Ik woon dan echter niet in het midden. We krijgen alleen ook vaak van die dierenwinkelhokjes aangeboden en die mogen mensen toch echt zelf naar de sloop brengen :j

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 08:36

Ik weet iemand in Elst die ook fokt en veel konijnen en andere dieren heeft. Misschien hebben die interesse. Kan je er wel info over geven.

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 08:55

ja een vriendin vn mij vangt konijnen op ! heet het knabbeltuintje.http://www.knabbeltuintje.nl/
en ze staat ook op bokt naam is roompie.
groetjes