ik ben echt radeloos
. Mijn hond lady heeft altijd hele erge last van haar pootjes. Ze is 5 jaartjes oud en ze is een labrador. vooral na erge inspanningen.. maar ze is wel heel actief. Ze rent en speelt gewoon door de pijn heen maar daarna merk je dat ze er erge last van heeft. Dan loopt ze onregelmaatig enzo. We hebben al veel geprobeerd en zijn natuurlijk al vaak naar de dierenarts geweest. Ze hebben röntgenfoto's gemaakt en haar helemaal onderzocht. Maar ze konden niets vinden! We hebben veel geprobeerd zoals heel duur speciaal voer voor honden met artrose ( maar ze wisten niet zeker of het wel artrose was want ze konden niets vinden). Onsteking remmers met pijnstilling. Maar het sloeg allemaal niet aan.
Ze heeft echt veel last, ze is echt een schatje ze heeft nog nooit iemand pijn gedaan of gebeten. Maar een paar dagen geleden was ze net uit geweest en toen pakte ik haar even bij haar pootje,( gewoon zachtjes om er een kusje op te geven echt heel zachtjes) en toen gaf ze een gil en beet ze me bijna! Je zag haar nog net zo bedenken van, wat doe ik nu? Ze had echt pijn en ze strompelde later naar haar drink bak! Ik moest huilen van schrik, ik vond het zo zielig...
Ik weet dat het mischien lastig is om te beoordelen vanaf je computer, maar mischien weten jullie wat het kan zijn... (ik weet niet of het hier goed staat hoor, zo niet wil iemand het dan even verplaatsen?)
groetjes mij en lady