Liep op 2 januari nog lekker s'avonds met hem in de sneeuw. Was niks aan het handje.
Toen de volgende morgen, ik hoorde hem al een lange tijd hijgen ( ik lag op bed hij lag op de overloop tegen mijn slaapkamer deur aan )
Ik ging eruit, want dacht dat doet die anders nooit. Ligt die helemaal verstijft, bloed kwam uit zijn tong ( waarschijnlijk op gebeten ) plasde van zich af toen ik hem aaide. Zijn ogen rolde raar ik dacht, neeee dit kan toch niet waar zijn! Metteen de DA op gebeld, half uur later waren we bij de DA.
Vriendlief, Bram in de mand getild want hij kon echt niks, hij was echt verstijft.
Kwamen we eraan, bleek die ineens een evenwichts stoornis te hebben. Er is een knopje ineens in zijn hoofd omgegaan. Maar hij had al elke keer wat en hij was ook al 14 jaar. De DA zei dat we hem nog wel wat medicijnen konden geven maar ik wil niet steeds dat dat beessie pijnt hebt.
We hebben besloten hem in te laten slapen want de kans dat die het overleefde was echt heeeel erg weinig.
Wat heb ik staan janken.... Ik werk thuis ben 24 uur samen met me Bram, waar ik was was Bram ook. Hij was echt me maatje.
Bram IK HOU VAN JE EN IK MIS JE!!!!!!

.
.