hond 'leasen' ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertjee

hond 'leasen' ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 21:17

HoiHoi bokkers :wave:

Dit gaat misschien allemaal een beetje raar(afgezaagd) klinken

Ons gezin in dol op honden(we hebben vroeger ook zelf een hond gehad) We zouden dol graag weer een hond willen hebben maar er is haast nooit iemand thuis(behalve in de vakanties) maar daar kom ik straks op.
En omdat er eigenlijk haast nooit iemand thuis is bij ons zou dat niet eerlijk zijn tegenover de hond , want we vinden dat je echt de aandacht moet besteden die een hond nodig heeft.

Nou vroeg ik me het volgende af:

In de vakanties hebben wij alle tijd, dan zijn we ook altijd thuis
is er ook een soort iets dat je een hond kan 'leasen' in de vakanties?
ik weet dat dit wat afgezaagt klinkt maar ik hoop dat jullie mij snappen

- ik heb dislectie

Groetjes

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:18

Wat je zou kunnen doen, is je aanbieden als oppas voor honden in de vakanties :) Krijg je vaak nog een vergoeding ook!! En het is tijdelijk ..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:19

Ik denk niet dat je een hond kan leasen :P misschien kun je wel op de hond van een iemand passen in de vakanties ?

Tallout

Re: hond 'leasen' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:20

Moet je eens op Marktplaats kijken. Daar zoeken genoeg mensen een oppas voor hun hond tijdens de vakanties ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:20

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-23 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 21:28

Jaa bedankt! dat ga ik zeker doen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:33

Oppassen is echt aan te raden hoor. Ben vorige zomer begonnen en ik vroeg 5 euro per dag per hond. Heb nu al meer dan 7 honden gehad voor een langere periode en nu mijn familie het ook weet enzo krijg ik al aanvragen voor de volgende zomer en andere vakanties

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:37

Gewoon doen inderdaad! Wel, als ik een hond had en ik hield van hem dan had ik wel voorzichtig geweest met advertenties op marktplaats en dat je hem bij vreemden plaatst.
Dus schrijf bij de advertentie een leuk verhaaltje en dat jullie eerder kennis kunnen maken. Zo wek je het vertrouwen een beetje.
Zou dan ook geruster op reis gaan dan bij volslagen vreemden snel achterlaten omdat je bijna je vliegtuig mist ;)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:50

StillAngel schreef:
Gewoon doen inderdaad! Wel, als ik een hond had en ik hield van hem dan had ik wel voorzichtig geweest met advertenties op marktplaats en dat je hem bij vreemden plaatst.
Dus schrijf bij de advertentie een leuk verhaaltje en dat jullie eerder kennis kunnen maken. Zo wek je het vertrouwen een beetje.
Zou dan ook geruster op reis gaan dan bij volslagen vreemden snel achterlaten omdat je bijna je vliegtuig mist ;)

je wilt niet weten hoe snel mensen hun dieren 'droppen'.
Er was 1 stel dat eerst wilde komen kijken en dat waren mijn eerste klanten. De rest kwam vanuit Den Haag en omgeving ( woon bij grens belgie) keken 10 min rond ( bos) en waren weer weg. Of laden alleen spullen uit en gingen er weer vandoor met het geld al in mn handen en paspoort ook.