Sinds een dag zit mijn konijntje alleen.. na 7jaar samen te zijn geweest met haar zusje.
Haar zusje is namelijk sinds gistere overleden

Maar waar ik het meeste mee zit is ; me konijn zit nu helemaal alleen.. En dat vindt ik gewoon zo zielig..
we geven haar al wel meer aandacht & ik heb net 2 mini knuffeltjes in der hok gelegt.
Wat kunnen we nogmeer doen?
we dachten ook wel aan een nieuw konijn erbij, maar we willen dan een konijn die we later terug kunnen brengen.. want anders is dit natuurlijk altijd hetzelfde liedje. ( blijft r telkens 1 achter, moet er weer een nieuwe komen, en dat wilt me moeder niet! )
We hebben wel een adres gevonden, maar die heeft wel een ram (mannetje) voor ons, maar dan moet die geholpen worden, en dan is natuurlijk nog de vraag of ze wel goed samen kunnen!
Wij hebben zelf ook nog 2 reuzen konijnen ( vrouwtje & mannetje ) en die zitten samen.. alleen ik heb al geprobeert of ze samen kunnen, maar in een hok gaat dat echt niet. M'n konijntje is 6x kleiner ofzo en die grote doen nou niet echt aardig tegen der in een hok. Buiten kunnen ze wel samen mr dan hebben ze de ruimte.
Wie weet er nog wat of heeft tips hoe we het me konijn wat gezelliger kunnen maken dat ze niet meer zo alleen is?
Alvast bedankt voor je reactie
maar van de zomer zijn ze met mooi weer altijd buiten en s'nachts binnen, dus dan heeft ze genoeg gezldschap.