We zijn gisteren nog eens gaan kijken en hebben er gelijk eentje meegenomen! De kat die mijn man eerst op het oog had hebben we laten zitten aangezien die nogal aanviel op ons en op de andere katten. Hebben er een uurtje gezeten maar hij bleef maar aanvallen en krabben en bijten... Ondertussen was mijn oog gevallen op een kater van 2 jaar die maar rond mijn benen bleef draaien en aandacht bleef zoeken. Hij reageerde niet eens op de andere katten en heeft geen seconde van onze zijde geweken. Hij zat er nog maar 2 weken en eigelijk wou ik er eentje die er al een tijd zat, maar de vrouw van het asiel zei dat er toch nooit heel lang katten bleven zitten, dus hebben we onze zwarte vent meegenomen! Op papier heet hij Tarzan, in het asiel heette hij Lander en hier is hij Baguira gedoopt (omdat hij er echt uitziet als de panter uit Jungle Book
).
Eenmaal thuis heeft hij al ruzie gehad met onze andere jonge kater en vooral de hond heeft er al aan mogen geloven maar dat is zijn eigen schuld geweest, als hij iets nieuws ziet moet hij gelijk zijn neus direct in de kont van het slachtoffer steken...
Nu dag 2 komen ze allemaal al beter bij elkaar. Af en toe vallen hier nog rake klappen, maar de poezels hebben daarstraks al samen aan het ontbijt gezeten en de hond mag al ruiken maar nog niet aanraken dus dat komt wel weer goed...
Toen wij Baguira hebben opgehaald hadden er net mensen een kat komen halen en stonden er nog 2 mensen voor een hond, maar dat was pas écht erg! Zij wou per se een chihuahua (vindt je natuurlijk niet in een asiel...) en uiteindelijk was hun keuze gevallen op een Shi tzu inu (of zoiets), vroegen ze om korting... Die kregen ze niet van het asiel dus ging ze haar ouders bellen om bij te leggen voor de hond! Komaan zeg, als je die €100 voor die hond nog niet kan / wil betalen, hoe ga je dat dan doen met voer?