we zijn afgelopen jaar verhuisd naar een boerderij, ik wilde altijd al een konijnenren omdat ik die kleine hokjes helemaal niks vind... Ik ben gaan bouwen maar al heel snel was al het gras eruit, maar dit werd wel heel mooi vlak oppervlak. Hier stroomde de regen meteen weg dus dat was wel fijn. Maar ik vroeg me af of jullie nog leuke dingen weten die ik hier in zou kunnen maken, en moet ik over deze ondergrond nieuw zand storten of is dit niet aan te raden? Dus kom maar op met leuke ideeën!
Ik had dit jaar perongeluk een nestje, dezen zijn ook te zien op de foto. Maar op een gegeven moment zijn dezen allemaal overleden, alleen de twee voedsters bleven over. Ik snap niet hoe dit kon gebeuren, heeft iemand daar toevallig ook een verklaring voor? Is het dan te koud ofzo (was gewoon deze zomer)?

Dit is de ren. Ze kunnen in dit hokje aan de zijkant en linksachter (bij die deur) zit nog een heel groot binnenhok, aan de zijkant zit een gat, waar ze dus zelf in en uit kunnen. Is dit zo een geschikt hok? Want ik heb de laatste twee voedsters (waarvan 1 al redelijk op leeftijd) nu wél in zo'n konijnenhok in de schuur, omdat ik bang ben dat dezen dat ook dood zouden gaan, en dat wil ik dus echt niet.
Ik zou graag reactie's krijgen!
Groetjes Nyckle