Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En als ik ze boven los laat blijven ze op de daken.
Hij ging heeeeel voorzichtig de tuin verkennen, steeds een metertje verder en weer snel naar binnen.. Geen problemen mee gehad verder. Ik zou ze alleen wel voor de avond binnen halen. Wij hebben hier een belletje waarmee we hem kunnen roepen, dan krijgt ie eten, werkt ontzettend goed!

Spip schreef:Katten kunnen prima binnen leven.
Toch wel heel spannend ineens weer! Maar ze zijn beiden eventjes buiten geweest, en toen ze op een gegeven moment weer allebei binnen waren heb ik de deur weer dicht gedaan. Morgen maar weer even proberen. Al met al zijn ze er misschien 10 minuten uit geweest, maar het is een begin! Voorlopig (in elk geval tot nieuw jaar) mgen ze allene op deze, gecontroleerde manier eruit.
Maar fijn dat alles goed gegaan is! 
Zelfs meneer de roste, die anders haast nooit binnen wilt, is niet uit zijn mand te krijgen met die sneeuw.
Fijn dat ze even buiten konden en toen zelf weer besloten om binnen te gaan. Lijkt mij een goed plan om dat zo te houden tot oudejaar gepasseerd is. griebels schreef:ik ben echt al heel vaak verhuisd en mijn katten zijn nog nooit langer dan een paar uur weg geweest...
Ik denk dat jij een uitzondering hebt Natasje...