toch ook hier maar een poging wagen
keta is nu 1.5 jaar oud en heb hem vanaf 7 weken ( erg jong maar het was een vondeling ) altijd netjes zindelijk...tijdje niet ...toen is hij gecastreerd en was hij gewoon weer zindelijk altijd netjes op de bak.
maar sinds de zomer wil hij niet meer op de bak , sinds hij buiten in de tuin kan poept en plast hij alleen in mijn tuin ( hij komt verder niet buiten alleen achterin de tuin ) , heb de bak al verzet , andere korrels geprobeerd, kap eraf....niks werkt....hij plast nu op de tegels binnen of op de kleren van mijn vriend als ik hem niet op tijd in de tuin laat.
al regelmatig gebeurt dat ik net te laat was en hij mn schoenen heeft verpest , mn vriend zn broek , het hondenkussen .......
zoals gezegd hiervoor deed hij dat niet...het is begonnen sinds hij in de tuin kan...tsja niet erg fris al die poep in mn tuin en met een kleine op komst vind ik het geen lekker idee dat hij straks in de kattenpoep graait
sproeien doet hij trouwens niet.
word er een beetje wanhopig van.....plas is gecheckt niks mis mee.....dus iets medisch is t niet...verder is er niks veranders geen huisdieren of iets er bij geen stress of wat...helemaal niks.....
maar sinds hij dus in de tuin kan wil hij niet meer op de bak
kan iemand me helpen met tips ? wat kan ik proberen dat hij de bak weer gaat gebruiken ?