Toch ook maar weer eens een topicje aangemaakt, doe het eigenlijk bijna nooit. Dit is Wolf, onze Hollandse Herder langhaar van 12 jaar oud. In maart wordt hij alweer 13! We konden het natuurlijk niet laten een sneeuwbal tegen z'n bek te gooien. Met z'n grijze snuit. Wat nou oud?
Voor een grote hond is het toch best een aardige leeftijd, hoor. Iris82 schreef:Fijn dat ie het nog zo goed doet in deze barre tijden. Hij loopt nu wel een beetje stijf. Bedankt voor de leuke reacties.
Die derde foto, net een échte wolf Hij lijkt mij trouwens best groot als hij op z'n achterbenen staat, kan dat?
grrrrrrrommmmmm, dat geluid denk je er automatisch bij met zo'n hond Want een prachtig beest, en een respectabele leeftijd Hoop dat je nog lang van m mag genieten!
Mientjeuh schreef:Hij lijkt mij trouwens best groot als hij op z'n achterbenen staat, kan dat?Ik denk dat hij dan de 1.30 wel haalt. Zijn schofthoogte is 63 cm.
Prachtige hond Lisan! Heerlijk zo in de sneeuw, kon mijn oudje (13 jarige Golden) nog maar zo lekker springen.
Schattig snoetje! Ik vind die 3de foto wel erg leuk, echt een wolf door zijn haartjes Mooie hond heb je!