kapot kauwen Bouncy Bone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

kapot kauwen Bouncy Bone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 13:06

Onze hond heeft sinds gisteren een Bouncy Bone gekregen! Ik had het niet echt verwacht maar ze vind het geweldig, de koekjes die eraan zaten zijn er dus ook al af... }>
Alleen nu blijft ze kauwen en komen er ook stukjes van het ´bot´ af! Zou dit kwaad kunnen???

Helaas kan ik geen foto plaatsen, maar het is een kauwspeeltje met in het midden een paarse bal en aan de 2 uiteinden een soort eind van een bot (alleen dit is GEEN echt bot).

Faniek

Re: kapot kauwen Bouncy Bone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:36

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 16:22

Van de dinabone of nylabone heb ik inderdaad al eerder gehoord. Maar aangezien je aan die bouncy bone koekjes kan schroeven is daar mijn voorkeur naar uitgegaan. Ben bang dat ze van die ander het nut niet inziet...
Maar als je het even wilt navragen dan graag!! Heb het nu maar even afgepakt voordat er hele stukken verdwijnen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 01:27

Kon op internet wel vinden dat het weer van nylon was dus ik vermoed dat de buitenkant echt hetzelfde materiaal is. Ik moet morgen toch nog even langs de winkel dus zal extra navragen.
Overigens zijn ze hier erg blij met hun nylabone, heb nu voor kerst 2 bouncy bones onder de kerstboom :D

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 13:40

Mijn collega zei dat het inderdaad hetzelfde materiaal als de nylabone was en dan mogelijk alleen een bal overhoud.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 14:44

Dank je wel voor het navragen!
Dan mag ze doorknagen!