Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Btw ik vind Drentse patrijse echt super honden, ik laat op vrijdag altijd de hond van de buren uit (drentse patrijs) en ze luistert echt super en is ontzettend lief
. Misschien is inderdaad een oudere hond wel een goed idee, alleen gaat dan de jachthond-droom van mijn vriend verloren! In ieder geval nog genoeg om over na te denken... 

. Ik zie het zo voor me dat ik 's ochtends met de hond loop, mijn vriend tussen de middag, en dan na het werk een stuk lopen en 's avonds gewoon mee naar buiten. Als we thuis zijn zijn we toch veel buiten, ook 's avonds na een hele dag op kantoor.sifra01 schreef:Als je hond wel gewoon buiten kan vind ik het niet zo'n probleem. Ik zou er dan wel voor kiezen om iig twee honden te nemen, zodat hij niet helemaal alleen is. Blijven toch roedeldieren. Helemaal alleen en dan 4 dagen (praktisch) de hele dag alleen zou ik zelf niet doen.
ponyzotje schreef:Er zijn inderdaad heel veel mensen die beide fulltime werken 5 dagen per week en een hond hebben.
) om. Nu ga ik na een dag werken ook naar stal om de hele avond met mijn pony's bezig te zijn, straks ben ik echt niet van plan om 's avonds op de bank te liggen. Voor mijn vriend geldt dat zeker, die kan namelijk niet stil zitten
. Dat jachttraining 's avonds en in het weekend moet spreekt voor zich, maar dat doe je toch ook alleen omdat je het leuk vindt lijkt me. Hobby's zijn meestal buiten werktijd