Beau 8,5 maand boventanden???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Beau 8,5 maand boventanden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 00:21

Beau is nu 8,5 maand en ze is eigenlijk al helemaal gewisseld met haar gebitje alleen is er iets merkwaardigs aan de hand :+
Ze heeft aan de bovenkant nog helemaal geen grote "slachttanden" weer gekregen :?
Snap er helemaal niks van :n
Half november ben ik met haar nog naar de DA geweest vanwege wat problemen met de wond van de castratie. Toen hebben we ook daarnaar gekeken en de verwachting was dat ze toch iets jonger was dan we dachten (is een boerderijkatje, door de moeder verstoten en gevonden in het stro).
Nou had ze op dat moment nog 1 babyslachttand zitten en één was er toen al zeker een aantal weken uit, maar er zit nog steeds niks weer voor terug :?

Omdat het geen levensbedreigende situatie is en de DA ervan weet maar er gewoon ook niet zo heel erg veel aan kan doen, wil ik jullie vragen of één van jullie dit ook weleens heeft gehad.......

Het levert soms wel leuke beelden op hoor :+ Zo lijkt ze somsnet een bejaarde zonder bovengebit in en zie je dus een hele rij kleine tandjes (dus net een hond die zijn tanden laat zien).
Ze eet wel gewoon erg goed en spelen doet ze ook gewoon, kauwen op dingen ook, maar heb het even bekeken en er lijken ook nog geen tanden op komst te zijn :=

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

chocobroodje

Re: Beau 8,5 maand boventanden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 00:26

Mijn kat heeft een (te) klein bekkie voor haar tanden. Het enigste waar ik dat aan merk is dat ze grove ronde brokjes niet kan knabbelen. Dat geeft verder niks ik zorg voor een wat platter brokje. Verder een zeer gelukkig katje.