Heeft iemand tips hoe ik een kokosnoot kan ombouwen tot een huis? Hoe haal ik de kokos eruit zonder heb kapot te maken? En hoe maak ik er een rond gat in?
Voor het gat bedoel je neem ik aan. Daar zat ik zelf ook al aan te denken maar ik dacht ook hoe krijg ik dan de kokos eruit want door zo`n gat kun je natuurlijk niet overal bij.
echt ik nam het nog even sirieus op ook! Ik aan me vriend vragen heben wij een ronde gaten boor oo wat stom. Een boor maakt altijd ronde gaten besef ik me ineens oo schaam schaam schaam
Anoniem
Geplaatst: 16-12-09 22:34
Moontje ik was serieus hoor
Ik bedoelde deze boorkop:
Om dr een rond gat in te boren
Chichiba
Geplaatst: 17-12-09 11:57
Waar ga je het huisje voor gebruiken?
Anders kun je hem gewoon buiten hangen en leeg laten eten door de vogeltjes...Koolmeesjes zijn gek op cocosnoot... Dat is wat iemand op de oude camping altijd deel...Gaatjes erin aan de bovenkant...touwtje erdoor...Groot gat erin aan de 'voorkant' en ze kunnen smullen....
AH ik snap hem chiqa dat noemen wij een gaten zaag daardoor begreep ik je niet.
Chichiba het wordt een huis voor mijn degoes daardoor moet het cocos eruit want dat mogen ze niet heben. En leeg laten eten door de vogels dat gaat hellaas te lang duren en vogel poep erin is ook niet de bedoeling.