3 Superschattige Campbelli hamsters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

3 Superschattige Campbelli hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:17

Sinds afgelopen zondag ben ik trotse eigenaar van 3 hele schattige Campbelli dames.. :+:
Een koppeltje van 2 zusjes en 1 andere dame die ik op de exoknaag afgelopen zondag heb gekocht. Dat lag niet in de planning maar ze was zo schattig dat ik wel 'moest' :o
De namen van de dames uit het koppel zijn Benthe & Bindi, en de losse dame heet Tessa. Benthe & Bindi zitten samen in een kooi, Tessa zit nu nog in een curverbox maar die is mij iets te klein (40x55 uit m'n hoofd) dus daar ga ik nog een tweede box aan koppelen, of ik koop een grotere kooi, ik ben er nog niet over uit ;)

Laten we dan maar beginnen met Tessa.. beetje te druk om echt fotogeniek te zijn :D Maar wees eerlijk.. zoiets schattigs kan je toch niet laten 'liggen'? :+:
1. Afbeelding

Ze is nog een beeetje verlegen, op de bank en als ze opgetild wordt druk aan het verkennen en wandelen maar wel ontzettend lief. En ze komt inmiddels al uit zichzelf op je hand zitten, aww.
2. Afbeelding

Goed, veel foto's van Tessa heb ik dus niet.. het koppeltje is wat fotogenieker haha. Ze zijn echt ontzettend schattig. De wildkleur dame, Benthe, is erg lief en rustig. Bindi is wat pittiger maar ze lopen beide lief je hand op (oke, Bindi bokst soms een beetje of knaagt wat, maar daar kan ik ook nog wel mee leven hehe :D )

Benthe:
3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
(Aah dat koppie!)

En Bindi:

7. Afbeelding

8. Afbeelding
Haha dat snuitje =3

9.Afbeelding

10. Afbeelding
Ze heeft zo'n mooi kleurtje, en dan die rode oogjes, echt helemaal schattig :D

Moontje1991

Re: 3 Superschattige Campbelli hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:19

ach wat lief sie soort kan wel gewoon samen zo te zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:22

Campbelli's in principe wel, of althans, het hangt er ook maar net vanaf. Benthe & Bindi zijn zusjes en zijn erg sociaal, komen bij een fokker vandaan die ze alleen in koppels verkocht ook. Maar als ik nu de derde, Tessa, erbij zou zetten heb ik er wat minder vertrouwen in. Het kan best goed gaan, maar neem het risico liever niet dat als ik een dagje naar school ben ik savonds een ravage aantref..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:47

Ik wist niet dat je campbelli's ook in zulke kleurtjes had :oo Wel hele leuke beestjes!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:55

hoe groot worden ze?
Net zo oud als een rus?
En hoe oud worden ze?

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:56

mooie hammies! Wist niet dat je ook hamsters had met deze kleuren, mooi

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:12

wat een schatjes!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:13

Aahh wat een schattige beestjes :+: !
Die zien er echt knuffelbaar uit!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:17

Nikki!!!
Die zijn echt lief! :+:
Vind die eerste mooi van kleur. :j

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:19

wat een prachtige diertjes. Wist ook helemaal niet dat die samen konden, da's helemaal geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:37

Schattig he :+: Hihi ja die eerste heb ik ook wel op kleur gekocht (nouja, en het feit dat ze als een stresskip rondrende toen ik haar wilde pakken :+ Heeft ook wel wat).

Maar vind de wildkleur en de blue fawn stiekem wel mooiere kleurtjes :P De wildkleur vooral, maar die rode oogjes bij de andere tante vind ik ook weer erg mooi. Ach ze zijn gewoon allemaal mooi en leuk :D.
Hihi die ene is wel een tante, die Bindi. Net toen ik een stukje appel wilde geven sloeg ze het gewoon uit m'n hand met d'r voorpootje, zo van.. 'hier ermee jij, tis voor mij, niet voor jou!' :')

Moontje, volgens mij worden ze ongeveer net zo oud en net zo groot als Rusjes. Lengte weet ik niet zeker maar zal echt niet veel schelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:59

mooie hammies :)

Maar 40 x 55 is groot genoeg voor een hamster :) ( op hamsterforum is de maten voor dwerghamster min. 50*30 ;) )

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:02

oaaaah wat een lieve hammies! :~ ,ben helemaal verliefd op benthe :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:23

Thanks! :D Hehe weet ik, maar ik vind 't toch zo klein ogen vergeleken met de kooi van de andere dames. Bovendien is hij helaas niet zo hoog dus kan ze helemaal niet klimmen, vind ik zo sneu :D Misschien dat ik ook wel gewoon nog op zoek ga naar een traliekooitje met zulke maten, dan kunnen er wat extra verdiepingen in etc.

Schattig is ze he :+: Die is ook qua gedrag heel erg lief, gewoon heel zacht en rustig enzo, echt een schatje.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:26

wat een geweldige diertjes, ik heb altijd al hammies willen hebben :+:
maar blijft tessa dus alleen zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:40

Jep, die blijft alleen. Campbelli's koppelen als ze geen broertjes of zusjes van elkaar zijn is geloof ik wat lastiger en risicovoller, je hebt dan eerder kans op gevechten. En aangezien ik soms wel lange dagen op school zit durf ik het niet aan, ik heb dan geen toezicht de gehele dag lang op hoe het gaat, en wil liever niet dat ze elkaar afmaken natuurlijk. Maar ze kunnen ook prima solitair leven als het goed is :j

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:16

hey,
Leuke foto's!! Toch vind ik die niet geplande hamster het mooiste haha! Sneeuwt nog steeds haha, fijne feestdage en tot over 2 weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:55

Hhaha ik vind 'm erg schattig maar stiekem lijkt hij een beetje op een muisje :P Hij groeit ook minder hard dan die andere 2 trouwens :\
Sneeuw is lang blijven liggen nog he :D Zelfs nog een witte kerstochtend gehad (in Hilversum dan in ieder geval). Fijne jaarwisseling alvast en tot gauw!

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:59

inderdaat superschattige hamsters :+:

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 18:20

Hahaha hoe schattig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:51

Thanks :D Ze zijn inmiddels ook helemaal lief, bijten niet (nouja, Bindi knaagt nog een beetje maar echt veel minder) en ze lopen nu echt gewoon heel lief snel m'n hand op en bietsen zelfs al als ze mensen horen :+

Ik vraag me alleen af hoe je weet wanneer hamsters te dik worden? :=

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:57

Wat een ontzettend leuke hamsters :+: .

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:34

WAT EEN SCHATTIGE BEESTJES :D *D