Nylabone, bot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zij

Nylabone, bot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 09:32

wie weet hoe het echt heet of hoe je het schrijft? het schijnen erg goede botten te zijn, maar niet in de dierenwinkel verkrijgbaar. iig niet die ik nodig zou hebben (flinke kauwer)... Het is een bot met 3 `takken` met daaraan `knobbels`

Wie weet hoe het echt heet?

google helpt niet echt mee als je niet weet hoe het nou heette ;)
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 14-12-09 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

baroen

Re: mijla??? bot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:18

zij

Re: mijla??? bot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 10:43

jaaaaaaaaaah:) al hebben die niet voor het gewicht van mijn hond :s maar dan weet ik nu iig hoe je het schrijft :) ik had het toch bijna goed verstaan ;)

Frances

Re: Nylabone, bot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:15

Ik zie op die site ook een bot voor honden boven de 30 kg? Hoe zwaar is jou hond := ?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:36

Die botten zijn geweldig! Ik heb hem ook voor onze hond, eerst altijd de kleinere, maar die waren wel wat te zwak voor hem, nu heeft hij een flinke en daar is hij wel zoet mee. Er zitten echt flinke sterke voor boven de 30kg moet wel lukken lijkt me?

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 13:54

Frances schreef:
Ik zie op die site ook een bot voor honden boven de 30 kg? Hoe zwaar is jou hond := ?

24 kilo ;) maar ik wilde zo een met 3 takken en die hebben ze niet voor dat gewocht... maar ze hadden ze zowaar ook bij de dobey. en zelfs op voorraad, dus heb nu een rechte voor honden boven de 20 kg... moet goedkomen :)

Faniek schreef:
Die botten zijn geweldig! Ik heb hem ook voor onze hond, eerst altijd de kleinere, maar die waren wel wat te zwak voor hem, nu heeft hij een flinke en daar is hij wel zoet mee. Er zitten echt flinke sterke voor boven de 30kg moet wel lukken lijkt me?

doe jij ook koken in boullion ofzo? (die tip kreeg ik mee)

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:55

aah op die fiets :))

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 15:03

jeetje, het is een groot succes! ze is als ene gek aan het spelen met dat ding! hihi. leuk voor de buren, want hij is behoorlijk hard en dat op laminaat...

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 16:19

hmz, was van korte duur... misschien toch maar koken in bouillion zodat er een smaakje aan zit? iemand ervaring?

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:30

Heb m voor mijn Yorki ooit gekocht, maar die keek ernaar, kijk mij aan en draaide zich om...
Heeft er nooit mee gespeeld of eraan gekloven...
Hij heeft liever een dentastick of een buffelhuid-kluif.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:30

zij schreef:
hmz, was van korte duur... misschien toch maar koken in bouillion zodat er een smaakje aan zit? iemand ervaring?

Ik heb die voor de zwaarste bijters, eerste keer was ik ook telleurgesteld hoor, drie keer dr mee spelen, wat kauwen en ze keek dr niet meer naar om.
Ik heb hem nu ruim een jaar en het valt mee, ze zit er regelmatig uren op te kauwen, bv als ze in dr bench zit. Dus heeft ze altijd iets om op te knagen, is veilig, en geen kans op inslikken. Eens per maand kook ik hem uti met bouillon laat ik hem een dag inliggen maar dat veranderd weinig aan het enthousiasme.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 19:02

oke, nahja ik probeer het straks wel even...hoe lang kook je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:09

zij schreef:
oke, nahja ik probeer het straks wel even...hoe lang kook je?

Ik zou dr als ik jou was nog even mee wachten je heb hem net. Duurde hier ook even, gewoon geduld hebben.