je kan er geen klok op gelijk zetten. Zo gaat het weken goed, en zo ineens is het weer raak.
Goed ik weet inmiddels dat ik geen kranten en papier moet laten slingeren, dat moet kapot.
Ach niets ernstigs aan moet ik maar opruimen.
Ze heeft gelukkig tot nu toe geen zaken gesloopt die mij aan het hart gingen, ook meubilair laat ze heel (Gelukkig)
Alleen vannacht heeft ze iets te pakken genomen waar ik echt minder blij mee ben, namelijk mijn CD verzameling

Iets wat ik nooit had verwacht, ze had aan de doosjes zitten knagen waar vlijmscherpe stukken uitgebeten zijn, ook een CD beschadigd met een tand.
Ik ben hier toch wel van geschrokken, en nu mijn vraag aan jullie hoe moet ik hier mee omgaan?
Ik heb het mss niet goed gedaan dan hoor ik het graag ik heb als volgt gehandeld.
Heb de doosjes in mijn handen genomen en voor dr gehouden en flink gemopperd, ze gilde moord en brand kortom ze wist dat dit foute boel was.
Heb dr aan dr halsband naar die kast getrokken en heel hard 'nee!' geroepen om dr vervolgens de gang in te sturen, heb toen de schade opgeruimd.
Ben met dr gaan wandelen, heb dr volledig genegeerd, thuis ging ze meteen dr bench in en heb dr kleden over gegooit.
Ik heb het in het verleden ook een keer zo aangepakt toen ze mijn huis had omgetoverd tot papiermache fabriek, ze heeft toen sindsdien geen papier meer gesloopt ook niet toen ik het een keer vergeten was op te ruimen.
Ik weet dus niet of ik nu goed heb gehandeld en ben er een beetje onzeker over vandaar dat ik graag advies wil hebben van mensen die hier wat meer ervaring mee hebben