Ik kom weer terug uit school, zie ik een bon van de dierenambulance op tafel liggen.
Dus ik vraag zo aan mn ma: " de dierenambulance

dus ik zeg : " vertel !" "Nou vanochtend toen je net weg was is Wendy aangereden door een bestelautotje, ik dacht eerst dat je broer zo'n gek geluid maakte maar hij zei dat het de hond was, op dat moment belt er iemand aan de deur, ja ik heb een hond aangereden, istie misschien van jullie ? maar de hond was alweer weg, dus mn moeder een zaklamp gepakt want het was nog donker, hun zoeken, maar de zaklamp is leeg, mn moeder weer naar een andere zaklamp gezocht, ziet ze dat het al niet meer nodig is want de hond legt in zn hok, maar er staat ook een bank in zn hok en dat is zijn bed zegmaar. maar daar kon hij al niet meer opkomen, maar die man vond het hartstikke erg, maarja die moest ook weer verder maar hij wilde nog even de hond aaien. dus hij weg, maar aangezien het net leek ofdat zn achterwerk verlamd was durfde mn ma hem niet op te tillen. dus nou zij zoeken naar het telefoonnummer van de dierenambulance, nergens te vinden, maar mn broer vond het te lang duren dus hij zei bel dan gelijk de dierenarts, mn moeder de dierenarts gebeld, maar die wist het nummer ook niet want het was net veranderd. had ze eindelijk het nummer, zeggen die mensen, ja maar we zijn niet binnen 5 minuten bij u hoor, binnen een half uur dan zegt mn moeder, jaa dat dachten ze wel dat ze dat gingen redden. nou waren hun er, hond op de brancard gelegd dekentje erover, maar de hond had van angst al lopen poepen en piesen in zn hok. maar toen die mensen kwamen leek hij weer wat op te klaren want hij begon een heel klein beetje te kwispelen. nou hun weg, mn moeder erachteraan, die dr werk al gebelt dat ze later kwam. nou de DA zag al gelijk dat er een rib gebroken was, maar hij was nog wel heel de ochtend bezig met onderzoeken.
Dus mn moeder tussen de middag weer gebeld ofdat ze al meer wisten, en dat wisten ze. ze hadden foto's gemaakt, maar dat viel allemaal wel mee, maar ze loopt ook heel de tijd zo te hoesten...... wat blijkt het is....... longkanker, heel dr longen zitten vol met tumoren! en daar hebben ze geen medicijnen voor dus nu op dit moment, want mn moeder had om kwart voor 3 een afspraak word mn lieve kleine meisie ingeslapen!
Ik weet niet hoe ik het heb, vind het zo erg ! zit heel de middag vanaf dat ik het hoor al te janken !
Zoo erg.. en met sinterklaas had ze een blik gehad met voer en zo'n schoen en een soepkip om mee te spelen, en dat staat er nu nog... vind het zo erg !
En mn neefje is vandaag jarig, maar die vond het helemaal geweldig die hond, die zal het nu ook zonder moeten doen.
we hebben dr al van pup af aan.... en ze was nu ook al niet meer de jongste(zal het straks opzoeken)
was ik net bij de pony's komt er een blaadje over het grind, maar het leken net hondenpootjes.... dus ik riep al : WENDYYYYY was het een blaadje

mn moeder neemt dr straks mee naar huis, dan begraven we dr op de wei, waar alle honden en konijnen leggen

sorry voor dit lange verhaal maar moet het even kwijt!

Wendy... ik zal je missen, je zal mn hele leven lang bij me zijn!