Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:een vriendin van mij doet haar hond tijdens de dagen dat zij werkt (3) naar een 'dagopvang'. Dus een soort hondencreche.
Majo schreef:Edit: als wij thuis zijn, is het wel altijd hond voor en hond na. Als we er zijn, krijgt hij alle aandacht van de wereld, hij wordt 4x per dag uitgelaten waarvan 1x dat hij los mag en zich zo idioot mogelijk mag gedragen, een uur lang.
Majo schreef:laetitia schreef:een vriendin van mij doet haar hond tijdens de dagen dat zij werkt (3) naar een 'dagopvang'. Dus een soort hondencreche.
Dat is fantastisch!! Daar heb ik zeker wel geld voor over. Met uitlaatservice vind ik het gewoon niet prettig dat een wildvreemde steeds in je huis kan rommelen.
Is er iets over op internet te vinden? Ik ga naar Molenhoek verhuizen, dat ligt net onder Nijmegen.
Edit: als wij thuis zijn, is het wel altijd hond voor en hond na. Als we er zijn, krijgt hij alle aandacht van de wereld, hij wordt 4x per dag uitgelaten waarvan 1x dat hij los mag en zich zo idioot mogelijk mag gedragen, een uur lang.
KiWiKo schreef:Het is wel eens voorgekomen dat ze 20 uur alleen waren...
KiWiKo schreef:Oei, dat vind ik ook wel erg lang hoor! Konden ze wel poepen en plassen?Het is wel eens voorgekomen dat ze 20 uur alleen waren... zolang er eten en drinken is is het geen probleem.