Vraagje over hamsters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vraagje over hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:02

Hallo allemaal,

Ik heb een rusje in een mini duna zitten en 2 robo's in een grote curverbox, weet niet precies de maten. Maar de curverbox is groter als een gabber jolly.

En ik heb nu al een aantal x gelezen, dat als robo´s in een te grote kooi van min 70*40 (volgens mij) dat er meer kans is op vechten.
Dit wil ik graag voorkomen. Ze kibbelen heel soms, maar verder gaan ze goed met elkaar om. En doen veel dingen samen.

Dus mij vraag is nu. Is het mischien verstandiger dat ik mijn rusje in de curver doe en de robo´s in de duna. Of gewoon zo laten?? Ben hier al een aantal weken aan het twijfelen erover.

Groetjes, [***]

( heb het ook al op een hamsterforum gevraagt, maar wil ook graag jullie mening weten)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:03

Mijn dochter zegt: gewoon zo laten en als de robo's gaan vechten (controleren op wondjes) moet je ze uit elkaar halen. En als de wondjes genezen zijn, weer samen zetten, maar dan in de mini duna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:00

sheela schreef:
Mijn dochter zegt: gewoon zo laten en als de robo's gaan vechten (controleren op wondjes) moet je ze uit elkaar halen. En als de wondjes genezen zijn, weer samen zetten, maar dan in de mini duna.

Bedankt voor U reactie :D

Ik denk dat ik het zo ook eerst laat. En als het mis gaat dan pas om te ruilen, wat U dochter ook zei ;)

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:23

Ik heb ook Robo's gehad. Er werd toen ook verteld dat ze samen in een kooi kunnen. Helaas ging het mis, en heb ook ik ze uit elkaar moeten halen. Daarna bij elkaar zetten werkte niet, dus moesten ze apart blijven.

Ik hoop dat het bij die van jou goed blijft gaan, maar ik heb er (eigenlijk) een beetje een hard hoofd in. :\

Ook Robo's kunnen vaak niet met elkaar....... :n :n :n