Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Graag ontvangen wij nieuwe klanten bij VAN DER MEER Diertotaalgroothandel. Een voorwaarde om klant te worden is dat uw bedrijf werkzaamheden moet verrichten in de dierenbranche. Indien uw bedrijf hieraan voldoet kunt u een uittreksel van de Kamer van Koophandel naar ons toesturen samen met een kopie van uw legitimatie. Het legitimatiebewijs moet zijn van een persoon dat vermeld staat op de KVK inschrijving, u kunt een tweede inkoper benoemen die niet op het KvK staat.
Liezel1 schreef:Tja, hier bij de Praxis hebben ze regelmatig zakken voer met 50% korting, omdat ze bijna aan de datum zitten. In dit geval ergens eind december of begin januari en dan kun je ze begin december al met 25% of 50% korting mee krijgen...
Maar dat is geen structurele oplossing. Je moet het maar net tegenkomen en zo'n grote zak heb je niet zomaar voor de houdbaarheidsdatum leeg. Nu is het wel droogvoer, dus een week over datum lijkt me geen wereldramp, maar toch... je kunt er geen voorraadje aanleggen...
Liezel1 schreef:Tja, ik denk dan bij mezelf, droge macaroni (ongekookte) die een paar dagen over datum is, eet ik ook nog gewoon. Niets mis mee....