Patser zit in zak en as...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Patser zit in zak en as...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 00:48

Oh nee, nu onder de deurmat ;)

Ik heb 2 kittens van een halfjaar Patser&Plum, heb ik al eens foto's van geplaatst hier op bokt.

Patser is al sinds hij bij mij is gek vak tassen. Gewoon simpele plastic tassen, al is een vuilniszak helemaal geweldig. Je ziet hem regelmatig door mijn huis door zijn voorpootjes gezakt, kontje omhoog en met zijn koppie een zak vooruit duwen omdat hij de opening zoekt :+

Maar nu, nu heeft is sinds een week iets nieuws en dat is dat hij óveral in of onder wil liggen.
Plum, zijn partner in crime, kan de koelkast openen (is NIET grappig) en Plum plunderd daarna de koelkast :Y) maar wat doet Patser.... Die gaat IN de koelkast liggen }:0
Als er een tijdschrift op de bank ligt, gaat Patser net zo lang draaien en moeilijk doen tot hij ONDER het tijdschrift ligt, ligt er een plaid op de bank dan kruipt hij er onder en nu.... nu ligt hij onder mijn deurmat! :') Dit doet hij niet uit angst, want het rent, speelt en jaagt het hele huis door met Plum samen. Hij lomt regelmatig een knuffel halen of ploft op schoot neer maar hij ligt dus ook gewoon graag onder iets te "chillen" :D

Heb nu geen fototoestel maar foto's volgen snel. Nog meer katten met deze rare eigenschap?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 01:46

In de koelkast is niet zo slim :n

Maar van de rest mogen de plaatjes wel komen! :P

Biancaa

Re: Patser zit in zak en as...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 02:23

Die kleine van mij gaat ook overal in, onder, tussen en weet ik het allemaal zitten. Pff wordt je moe van, hij schiet alle kanten op, klimt overal op en onder. Op zich wel grappig maar ik kan niks van eten of snoep laten liggen, want hij jat alles :P

Echt een ettertje hihihi... succes met die kleintjes van je!!
Afbeelding
Het gaat om die blauwe :P

Caira

Re: Patser zit in zak en as...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:29

Jup erg bekend! Hier heb ik er ook zo 1 alleen is dat vaak minder grappig want meneer weegt 6,5 kilo en de dingen waar hij het op of onder probeert zijn niet altijd op zijn gewicht berekent!