Hij komt van een goede,liefdevolle cattery.
Toen hij nog erg klein was,is er bij hem een hartruisje ontdekt door de dierenarts.
Dit vonden ze eigenaren van de cattery in eerste instantie reden hem zelf te houden,omdat ze niet een "ongezond"dier wilden verkopen.
Echter was(ben!)ik helemaal verliefd op hem geworden,de cattery is direct eerlijk en open over dit hartruisje geweest.
Zij kozen er bewust voor hem daardoor iets goedkoper aan me te verkopen,met de "garantie"dat mocht het echt extreem worden qua ziekworden oid,ze hem ten allen tijde wel wilden terugnemen.
Even voor de duidelijkheid,hier maak ik geen gebruik van,want ik ben verknocht aan mijn mannetje.

Enkele weekjes terug heb ik hem laten castreren en heb ik mijn da gevraagd wat te doen met dit hartruisje. Zelf merk ik totaal niets aan mijn mannetje,hij is druk,blért,zeurt,eet,scheit en doet alles wat ie moet doen.

De da adviseerde me foto's te laten maken en de hele mikmak.
Dit heb ik met de cattery besproken,zij zelf hebben dit niet laten doen omdat hij toen nog jong was en omdat hun da van mening was dat het misschien door te snelle groei kwam.
En dat er uiteindelijk weinig aan een hartruisje gedaan kan worden.
Nu gaat het me niet om geld,want als het moet,zou ik zelf droog brood eten om mijn katten te voorzien van medische zorg en eten!!
maar was benieuwd of er hier katteneigenaren zijn,die ervaring hiermee hebben?
is foto's maken noodzakelijk,is het gevaarlijk,enzovoorts..