Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Maar als je "pedigree en eukaneuba" in dezelfde klasse zet, getuigt dat al een beetje van weinig kennis van brokken.. want pedigree is echt geen enorm goed merk. Dat is helemaal geen schande, maar ik zou me toch eens wat meer erin verdiepen als ik jou was, dat komt je hond alleen maar ten goede(De meeste supermarken die ik ken verkopen volgens mij trouwens geen RC, Eukaneuba of Hills, of is dat tegenwoordig anders?)
zij schreef:WildWings schreef:Maar als je "pedigree en eukaneuba" in dezelfde klasse zet, getuigt dat al een beetje van weinig kennis van brokken.. want pedigree is echt geen enorm goed merk. Dat is helemaal geen schande, maar ik zou me toch eens wat meer erin verdiepen als ik jou was, dat komt je hond alleen maar ten goede(De meeste supermarken die ik ken verkopen volgens mij trouwens geen RC, Eukaneuba of Hills, of is dat tegenwoordig anders?)
ik heb ook nergens gezegd dat ik er verstand van heb. ik probeer dat verstand te krijgen, maar heb komende week eerst een cursus en pas daarna gaat de hond mee naar huis
ik vind voer alleen erg interessant dus probeer daar nu alvast wat over te leren...
Mienky_23 schreef:wij voerden tot voor kort beneful. maar ze lieten stinkschetn
en en onze jongste boxer had dunne ontlasting. advies gevraagd bij de dierenwinkel. zijn op kenner krokante brok uitgekomen. soort basisbrok(lijkt erg op bento kronen). Beneful bevat veel rotzooi en kunstmatige kleurstoffen.
Mizora schreef:Ik zou zelf nooit voor de goedkope brokken kiezen. Al helemaal niet nadat we pas een schrikbare ontdekking hebben gedaan waarom de honden van familie van ons nooit zo lang mee gaan. (gaan altijd dood aan hernia's of allerlei soorten kankers). Ze hebben het nooit ruim, maar willen altijd wel vanalles, en hebben elke keer weer grote honden (verschillende rassen). We zijn er zeker van dat deze dus inderdaad het goedkoopste voer krijgen. En duidelijk doen ze het daar toch niet zo best op.