Wat voor voorwerpen heeft jou hond wel eens opgegeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat voor voorwerpen heeft jou hond wel eens opgegeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:11

Donna kan dingen laten verdwijnen van de aardbodem.
Dus als doorgewinterd bullenbaasje moet ik grondig de kamer checken voordat ik
deze verlaat zodat ze geen schade aan kan richten.

Goed kranten weet ik, die moeten kapot.
Verders laat ze de meubels (Gelukkig!!) heel maar heeft zo nu en dan wel eens iets
te pakken waar ik minder blij mee ben.
Lederen paardrijhandschoenen, een wasbol, knijpers, mn inloggegevens van de postbank
verzekeringspolis.

Van de zomer een paar aronskelkbolen, deze bleken giftig en moest ik met een schep zout op laten braken, echt nooit meer want ze braakte het wel uit maar heeft de hele nacht door bloed gebraakt.

Later in de zomer een paar likken rattengif, gek genoeg niets aan over gehouden.
Een keer een kauwbot (Zo'n opgerolde van buffelhuid) tgv van haar eigen lichaam, ze was toen nog pup.

En vanmiddag...........Een hele tube uiervet van 250 ML!!!!!!!!!!!

Tube lag in duizend stukjes, bepaalde stukken waren verdwenen, dop lag er nog.
Meteen de DA gebeld, die stelde mij gerust dat het niet giftig was maar dat ze nog wel
eens hondsberoerd kon worden (Schijterij) t is toch een klomp vet waar ze niks mee kunnen.

Tot heden nog geen vuiltje aan de lucht maar verwacht elk moment een aanval van diarree of braken, lekker zo voor het weekend.

Ongetwijfeld zijn er hier bokkers die leedvermaak kunnen delen, of mss wel een verhaal wat iets minder soepel verlopen is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:16

hmzzz de ontvanger van digitenne, de kruizen uit mijn broeken (OOK de leren stukken uit mijn rijbroek, en daar moet je volgens mij ECHT buikpijn van krijgen :D ), en mijn onderbroeken (alsmede die van Sanne) zijn ook niet veilig......

een plastike gieter, een plastike voerbak.........

verder vinden ze de lunchboxen van Sanne altijd erg leuk.......

Oja en een keer een poniezadeltje :D

verder snaaien ze alles wat ze kunnen van het aanrecht......... de grote is ook van de week 2 dagen aan de diaree geweest omdat hij karbonadebotjes had kunnen pikken.......

en mijn vuilnisbak staat ook niet meer in huis :) :)
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 27-11-09 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

PureSG

Re: Wat voor voorwerpen heeft jou hond wel eens opgegeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:21

Afstandbediening :Y)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:24

Haha :') , ik heb nu een hond van 2 en tot nu toe heeft ze opgegeten :Een oor thermometer, zo'n speelgoed kneedballetje met stekels eraan (met zo'n wittige vloeistof in het midden dat giftig schijnt te zijn, de volgende dag al die gekleurde stekeltjes in haar poep xD), kaugom, een chocolade reep, drop, toffees :+ kaken aan elkaar mocht ik het los gaan wroeten.. :+ (sindsdien geen snoep meer laten slingeren) konijn (zelf gevangen en opgegeten helaas.. Ze sprinte tijdens de wandeling achter een konijn aan en verdween in de struiken, wij natuurlijk roepen en haar achterna en toen ze terug kwam stond haar buik helemaal bol, dus flappie is er geweest..) kussen dat in de bench ligt (nu slaapt ze op een handdoekje) en een biet (die even groot als haarzelf was xD) een vogelvleugel (met botten al doorgeslikt, de vorige dag was het poepen heel pijnlijk (bloed en dergelijke..) maar de botten kwamen er toch nog allemaal uit :(:) en nog andere dode beesten en de laars van mijn vader :D.. verder nog nooit diaree gehad en dergelijke. Dit schiet me allemaal te binnen ze zal vast nog wel meer verslonden hebben maar dat onthoud ik niet allemaal :+ ...
Laatst bijgewerkt door me_myself_i op 27-11-09 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_Pat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:27

Mijn hond en katten werken samen.. }>

De 1 haalt het van het aanrecht af en dan eten ze het samen op :Y)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:27

Bankstel, glasgordijnen, knoppen van de wasmachine, de post, jaszakken, schoenen, rijzweep.
Dit is wat me meteen te binnen schiet. Maar er is vast meer.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:30

Paspoort van mijn vrouw, was de keuken ingeslopen,en heeft van een stapel krantjes en reclametroep uitgerekend haar paspoort genomen en in kleine stukjes gekauwd. Hij had niets in huis kunnen vernielen dat ons meer geld zou kosten dan dat....
Hji wilde zeker niet dat ze terugging naar Duitsland,ze was hier toen nog maar net... ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:33

ow dan valt [***] nog mee!

die heeft het beschaafd gehouden enkeld een grote schuurspons, een oplader van een telefoon en mijn vaginale douche :+
edit: overigens vind ik amper nog stukjes terug, hij eet het praktisch allemaal op
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 27-11-09 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:33

ontkleurings creme van mijn haarkleur !!
en ja ze leeft nog tis al weer 5 jaar terug alles was er uitgeknepen dopje er netjes af niet ziek geweest niet overgegeven ed
dat was het ergste tot nu toe
verder de chocolade paashazen met paasen of je pepernoten en cadeautjes uit de schoenen maar ook de pan met jus en gehaktballen netjes op de grond gezet(vanaf het fornuis) en helemaal netjes afgewassen niets kapot.
idd ze spelen onder een hoedje de katten en honden, de een gooit het van de aanrecht af en samen opeten
idioten!

Palino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:35

Mijn jack russell pup heeft een keer 2 ibuprofennen inclusief verpakking opgegeten. Die zaten in mijn handtasje, in een met rits afgesloten vakje, dus hij heeft er nogal wat moeite voor gedaan.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:37

Mijn eerste hond heeft het eens gepresteerd om mijn moeizaam bijeen gesprokkelde ponykampgeld te verorberen ;( Toen was ik 15 en oh wat was ik verdrietig. Gelukkig had hondenbeest enkele snippertjes niet opgegeten en dat waren precies de hoekjes met de serienummers en kreeg ik van een goedwillende bankmedewerker alles terug :+: Kon die man wel zoenen (heb het niet gedaan hoor hahahaha). Deze hond heeft ook wel eens de ontdooiende karbonades van het aanrecht gejat waarna mijn moeder het voortaan toch maar in de koelkast liet ontdooien (zoals het uiteraard ook hoort...).

M'n tweede hond had de neiging om alle 'zachte' gereedschapjes zoals schroevendraaiers met een kunststof/rubber handvat kapot te kauwen. Het hielp wel om de 'laatmaarslingeren'-instelling van ex-lief langzaam maar zeker om te buigen tot 'laat ik het maar opruimen dan heb ik het morgen tenminste ook nog...' :+

M'n huidige hond is wat dat betreft eigenlijk heel braaf. Het ergste wat die vreet is kattenstr*nt. Tja, op zich maakt het me niet zoveel uit, zolang hij dan maar even niet aan m'n handen slubbert, maar als hij even later kotst is het ineens míjn hond :r En verder alles wat 'normaal' eetbaar is, als ie 't maar kan gappen. Maar dus geen 'voorwerpen' zoals schoenen en meubels...

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:37

Een waterschoen _O-
Echt, hoe hij erop gekomen is weet ik niet, maar de helft van de schoen was verdwenen.
Ook een regenjas, een regenlaars, vlooienband en rauwe uien :')
En garnalen, en toen had hij de volgende dag een enorme neus :(:)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:47

Onze hond heeft een keer een zeemlerenspons opgegeten, de spons kwam er dezelfde avond aan de voorkant uit het zeem kwam er 2 weken later via de normale weg achteraan met allemaal bloed. Laatst had ie een soort plastic naar binnen gewerkt, toen hij een dag later een grote boodschap deed kwam die er ook weer uit (met hulp van mij) De kattenbak hoef ik ook bijna nooit te verschonen en de speelgoedmuisjes van poes verdwijnen ook regelmatig.

stubeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:50

mn ene hond de kast die in de gang staat
en de andere alle tralies uit haar bench
verder eigenlijk niks

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:57

ehm.. heb je even?

Bibliotheek boeken, jaszakken (en dan op zo'n manier dat het haakje mee buigt, alleen krijgen wij het haakje zonder hamer niet meer terug gebogen) , schoenen, sloffen, Dvd hoesjes, clamboe's en nog véél meer!
Vooral de voorwerpen waar eten in heeft gezeten (tassen, jassen, brooddozen, zakken enz doen het verdomde goed!

Ook staat de prullebak achter slot en grendel en hebben we diverse kinderhekjes door het huis staan.

Maar we houden wel van ze hoor :D

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:59

De hond van mijn zus heeft wel eens wat kerstballen opgegeten := Ze heeft er niks aan over gehouden!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:00

hihihi wat een stouterts allemaal :D :D

en zo zie je maar dat een hondenmaag best wel wat kan hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:05

Sommige honden lijken wel erg kostbaar!! (Paspoort, geld, jassen schoenen)
en niet half wetend dat het ook nog wel eens voor heel wat spannende uurtjes zorgen kan.

Nou Donna is lekker aan de dunne hoor, ze poept pure uierzalf het loopt gewoon uit dr reet.
Echt heel ranzig, ze liet het zelfs in de bench lopen net terwijl ik dr naast zat, :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:08

hihi dat vind ik altijd wel sneu :) :) alhoewel ik ook wel altijd zo iets heb ven "serves you right sukker!!!! had je die dure rijbroek met leren kont maar niet op moeten eten!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:20

Ja je verwacht op zijn minst dat het toch wel een beetje indruk maakt of ze het begrijpen is alleen een tweede :Z

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:54

De hond die we hadden toen ik klein was heeft een keer een zak drop leeggegeten, toen heeft ze zich helemaal klemgezopen aan het water (was zoute drop) en ze heeft een keer een pot creme opgegeten, toen heeft ze heerlijk geslapen de rest van de dag.
Verder zou ik het niet weten, ik was toen nog klein, maar deze verhalen hoorde ik regelmatig van mijn ouders.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:02

Als pup: plint met spijkers (zelf van de muur gehaald)
gips van de muur (werkelijk een gat in de muur gegraven)
100 teddyberen
basketballen/voetballen
schoenen, eerst de veter
brieven van ziekenhuis met afspraken (dan vooral de t tijdstippen eruit eten haha)
brieven van de belasting, en ander papiermateriaal...
tafelpoot, paardenpoep, appels en peren, wortels van de paarden, brandhout. Gelukkig laat hij levende wezens zoals kleine konijntjes en muisjes met rust.. maar het blijft een schatje

Misty12Jarig

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:04

Gut wat een lieve hondjes hebben wij! Wat ik zo weet zijn de speelgoedmuisjes van de poes en het leeghalen van de kattenbak. Ze eet ook de schoteltjes leeg als we die op de grond laten staan, maar dat is poezeneten, dus dat mag. Onze D.herder werd op het laatst een beetje dement en die begon aan het kinderspeelgoed. Hoe goed ik het ook opruimde, ze vond altijd weer iets en beet het kapot. Ze at het niet op. Die D.herder heeft wel meer opgevreten, of eigenlijk kapot gebeten: boeken, schoenen, vuilnisbak leegmaken. Ooit hadden we in huis een grote doos met uitdeelzakjes staan (was rond sinterklaas) en vervolgens heeft hond een heel stel zakjes open gemaakt en de doosjes chocoladesigaretten overal uitgehaald, netjes de verpakking losgemaakt en alle chocoladesigaretjes opgegeten. :D
Dus het valt hier eigenlijk wel mee.

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:06

Als ik deze verhalen hoor valt onze hond nog mee.
Hij heeft wel eens opgegeten: een barbie, halve deurmat en een houten beeldje, een (dode) kikker en een hele zak paaseitjes :=
ook pakt hij de kerstkransjes altijd uit de kerstboom :D
Dit was allemaal als puppie, nu eet hij alleen nog af en toe kattenstront.
Laatst bijgewerkt door Arlette1991 op 27-11-09 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:07

Hond op stal heeft wel eens een sponsje die wij gebruikten voor het zadelzeep opgegeten. 1 van ons had hem even op de grond gelegd, is hij ermee vandoor gegaan en heeft hem dus op gegeten. Nooit weer gezien en hond is ook niet ziek geweest gelukkig :Y).