Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), en mijn onderbroeken (alsmede die van Sanne) zijn ook niet veilig......
, ik heb nu een hond van 2 en tot nu toe heeft ze opgegeten :Een oor thermometer, zo'n speelgoed kneedballetje met stekels eraan (met zo'n wittige vloeistof in het midden dat giftig schijnt te zijn, de volgende dag al die gekleurde stekeltjes in haar poep xD), kaugom, een chocolade reep, drop, toffees
kaken aan elkaar mocht ik het los gaan wroeten..
(sindsdien geen snoep meer laten slingeren) konijn (zelf gevangen en opgegeten helaas.. Ze sprinte tijdens de wandeling achter een konijn aan en verdween in de struiken, wij natuurlijk roepen en haar achterna en toen ze terug kwam stond haar buik helemaal bol, dus flappie is er geweest..) kussen dat in de bench ligt (nu slaapt ze op een handdoekje) en een biet (die even groot als haarzelf was xD) een vogelvleugel (met botten al doorgeslikt, de vorige dag was het poepen heel pijnlijk (bloed en dergelijke..) maar de botten kwamen er toch nog allemaal uit
en nog andere dode beesten en de laars van mijn vader
.. verder nog nooit diaree gehad en dergelijke. Dit schiet me allemaal te binnen ze zal vast nog wel meer verslonden hebben maar dat onthoud ik niet allemaal
...

Toen was ik 15 en oh wat was ik verdrietig. Gelukkig had hondenbeest enkele snippertjes niet opgegeten en dat waren precies de hoekjes met de serienummers en kreeg ik van een goedwillende bankmedewerker alles terug
Kon die man wel zoenen (heb het niet gedaan hoor hahahaha). Deze hond heeft ook wel eens de ontdooiende karbonades van het aanrecht gejat waarna mijn moeder het voortaan toch maar in de koelkast liet ontdooien (zoals het uiteraard ook hoort...).
En verder alles wat 'normaal' eetbaar is, als ie 't maar kan gappen. Maar dus geen 'voorwerpen' zoals schoenen en meubels...
alhoewel ik ook wel altijd zo iets heb ven "serves you right sukker!!!! had je die dure rijbroek met leren kont maar niet op moeten eten!!!!!