Hij is graag bij me, maar tot vervelends aan toe.
Sta ik de was op te vouwen, zit ie in de wasmand
Sta ik brood te smeren, zit ie op t aanrecht (om er in een onbewaakt moment met mn brood vandoor te gaan)
Sta ik te koken, zit ie ook op t aanrecht (duwt nog net zn neus niet in de gaspit, beest vliegt nog een keer in de fik).
Zitten we een film te kijken, nou, zet echt maar geen schaal chips op tafel, want meneer zit erin.
Met voeren breekt ie het halve huis af...
Als ik de was in de machine doe, zit meneer ook gerust in de machine, hij heeft laatst ook een hele dag in de droger opgesloten gezeten....
Het is een harstikke lief beest verder, maar af en toe ben ik m echt zat, en daarbij ben ik ook nog bang dat m wat overkomt (wat nou als ik het een keer niet zie en ik zet de wasmachine aan terwijl ie erin zit?
Net ook, boodschappen gedaan, kom thuis, en moest verschrikkelijk naar de WC. Dus ik snel doosje boodschappen op tafel gezet, ren naar de wc, was met twee minuten terug, maar kon al wel mn broodjes in de woonkamer gaan halen

Vriendelijk weg jagen, boos weg jagen, plantenspuit, hij is nergens van onder de indruk.
Hij zat in het asiel omdat hij bij de vorige eigenaar de andere katten en honden zou terroriseren, maar daar heb ik eigenlijk geen last van?