Konijn gestorven in MIJN armen....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Konijn gestorven in MIJN armen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:33

|( hallo allemaal,

Vandaag kwam ik aan op mijn werk en dan zet ik eerst mijn tas achter slot en grendel en baan me altijd meteen naar de dieren.
Dan ga ik de konijnen, cavia's en hamsters voeren, vertroetelen zonodig uitmesten ed.

Er zat een konijn en die was anders als anders, dit zag ik meteen waarop ik mijn collega's allarmeerde.
Konijn was slap, futloos, keek dof uit zn ogen. gewoon écht niet OK.
Besloten om haar appart te zetten uit het zicht van klanten. regelmatig controle erop en hopen dat t binnen paar uurtjes mss beter met dr ging.
Maar helaas, ze ging steeds verder achteruit, lag in haar eigen ontlasting.
Heb haar toen ik dat zag, op dat moment opgepakt en ik voelde dat ze niet meer wilde. :(:)
Ze legde haar koppie op mijn borst en ademde nog een paar keer en toen was ze er niet meer |( :(:)
Heb staan janken als een klein kind met haar in mijn armen.

Ik zal haar nooit meer vergeten, zo heerlijk brutaal dat ze altijd was, was er als eerste bij om eten te halen en bij de kooi schoonmaken sprong ze altijd minimaal 1 keer uit de kooi waarop ik achter haar aankon :')

Ik moest t even kwijt, vind het zo erg...
Ik kan al slecht tegen de dood, vooral als zo'n lief nijntje in mn armen heengaat..

Jaimyliefje

Re: Konijn gestorven in MIJN armen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:36

Bij mij zijn ook 3 konijntjes in mijn armen gestorven.. Ze hadden zoveel pijn (stuiptrekkingen) dat ze echt schreeuwgeluiden gingen maken, het was een vreselijk zielig, oorverdovend geluid..
Staat voor altijd in mijn gedachte geprent..

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:37

jeetje meis afschuwlijk :( sterkte ermee !!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:38

zij had ook een aantal stuipstrekkingen idd.. daarbij draaide ze met haar ogen en deed haar mond een aantal keer open..

Hoop dat ik dit nooit meer mee hoef te maken, hier ben ik nog makkelijk een half jaar of langer verdrietig om..

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:39

Ahhhh Corel... wat erg zeg! Is echt vreselijk als zo een diertje in je armen sterft, snap best dat je het daar moeilijk mee hebt.. Sterkte..

Enig idee wat het geweest is?

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:40

Corel wat erg :(:).

Stekte :(:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:41

Altijd erg als een dier dood gaat.
Dat went nooit...

Sterkte... :(:)

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:42

Het blijft altijd bij je.. Het is een heel vreemd gevoel.
Het waren mijn baby konijntjes, ze waren al een aantal weken oud, ze hadden al lang hun vachtjes en hadden hun oogjes al open.. Ze waren zo vrolijk, totdat ik nog even voor het werk ging kijken, en toen lagen er daar twee dood te gaan.
Ze waren er echt tegen aan het vechten, ik heb nog nooit zo'n wanhopige blik gezien, alsof de ogen zeiden: ga alsjeblieft niet weg! help me!
Mijn schatjes, een tijdje voor die afschuwelijke gebeurtenissen:
Afbeelding

Ik voel echt met je mee, weet precies hoe je je voelt.. :(:)
Sterkte!
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 25-11-09 17:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:42

O, wat erg, het is natuurlijk zoiezo al erg als een beestje dood gaat, maar dan vooral als hij zo in je armen doodgaat :( Sterkte ..

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:43

aaah corel :(:)

sterkte :(:)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:46

he bah corella syerkte

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:31

Wat rot om te zien zeg. Hoop dat de andere konijnen het niet krijgen. Kan immers VHS zijn. Sterkte :(:)

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:37

Ik heb zoiets ook gehad.Mijn konijn was al best oud en had een operatie gehad.Hij was nog in narcose toen ie thuiskwam en we moesten hem warm houden.Af en toe maakte hij bewegingen,bijvoorbeeld schoppen met zijn voeten.
Ineens begon hij heel raar te doen,keihard te trappen en te kronkelen en toen was hij stil....
Wij waren eerst blij omdat we dachten dat hij weer wakker werd,maar hij was gestorven |(

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:36

Hier is gisteravond mijn cavia op mijn schoot overleden. Ik heb het al meerdere malen meegemaakt en het is inderdaad geen prettig gezicht, maar ik moet zeggen dat het mij wel altijd vrede geeft om te weten dat ze zo op een natuurlijke manier sterven. Daarnaast vraag ik me af hoeveel zo'n beestje nog mee krijgt aan het einde.

Sterkte!