Kat zoekt zeer goed huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gaby12

Kat zoekt zeer goed huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 15:08

Met pijn in mijn hart moet ik afstand doen van mijn poes omdat zij onzindelijk gedrag vertoond.
Het gaat om een gesteliriseerde en gechipte cypers met witte poes kruising main coon.
Ze is erg lief maar vind de kattenbak vreselijk en gebruikt hem dus niet,als ze naar buiten kan is het geen probleem zodat ze daar de behoefte kan doen.
Er daar heb ik gelijk een probleem omdat ik geen kattenluik kan maken in mijn schuifpui ze zit nu dan ook s'nachts en als ik er niet ben in een bench.
Wie o wie kan deze lieve en aanhankelijke poes een nieuwe goude plek geven waar ze als ze zelf wil naar buiten kan.
Het valt mij en de kids erg zwaar maar altijd opgesloten zitten gun ik haar niet,voor verdere vragen en of foto stuur een pm

Emytje

Re: Kat zoekt zeer goed huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:15

Ik geloof dat dit onder Eenmaal andermaal en dan onder Overige hoort met een linkje onder een topic hiero. ;)

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:17

Je kan ook een kattenluikje in glas plaatsen.
Of is het een huurhuis? Wel erg jammer dat ze hierom weg moet.
Werkt het ook niet wanneer je haar s'ochtend naar buiten laat en op verzoek of s'avonds weer binnen laat?

Ik hoop dat je een goed huis vind. Helaas hebben wij net 2 kittens, wij zijn wel helemaal wild van het main coone ras, maar 2 katten vinden wij genoeg.

Nickeltje

Re: Kat zoekt zeer goed huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:17