Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paulusjuh schreef:Maar hoe laat je ze 'wennen'? En hun 'eigen' kattenbak kiezen?
Paulusjuh schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
rockwitch schreef:Paulusjuh schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
wat voor opvoeding?
Ik heb die van mij gewoon een keer op de kattenbak gezet, daarna hoefde ik er eigenlijk niks meer aan te doen, die andere katten voeden ze ook wel op.
Daantje1981 schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
wat voor opvoeding?
Ik heb die van mij gewoon een keer op de kattenbak gezet, daarna hoefde ik er eigenlijk niks meer aan te doen, die andere katten voeden ze ook wel op.
Lauratje_88 schreef:Katten zijn solitair wilt dus zeggen dat ze liever alleen zijn, onze menselijk natuur is sociaal maar katten zijn dat niet, en er zijn natuurlijk de uitzonderingen maar dat is bij alles zo wat katten aangaat.