ben zelf het nummer kwijt maar je kan het doorbellen / briefje schrijven bij chip registratie dat de chip op jouw adres moet heb je geen bewijs voor nodig - ook zon lekker water dicht systeem als die dan kwijt rsaakt zien ze jouw adres / telefoon nr bij de chip staan vraag anders de da even het telefoon nr
Silence ik heb wel het paspoort en daarbij zat wel de streepjescode van het chip nummer die is er in geplakt. Maar kan nog vragen voor de overdrachtspapieren
Nickyu Bedankt ik zal eens kijken, maar ze zou dus bij verschillende dingen ingeschreven kunnen staan?
Nou ben ik wel heel benieuwd wat voor hondje je hebt!!!
Myra87
Geplaatst: 22-11-09 13:50
Als jij de barcode van de chip hebt, dan kun je die opsturen naar de Nederlandse Databank voor Gezelschapsdieren, en wordt die op jouw naam gezet
sillysoul
Geplaatst: 22-11-09 13:51
als je naar http://www.petbase.nl gaat kun je daar het nummer van de chip invoeren in het balkje. Het programma gaat dan zoeken waar de hond ingeschreven is. Deze instantie kan je dan benaderen om de gegevens te wijzigen. De chip is geen eigendomsbewijs.
Ja, op die streepjescode staan de gegevens van de oude eigenaren. Ze hadden jou een formulier moeten geven zodat je jouw eigen streepjescode kon aanvragen. Maar dat heb je dus niet. Inderdaad even bellen morgen.
is het nog gelukt met de chipregistratie overzetten?
Pepper3
Geplaatst: 25-11-09 19:56
die stond vandeweek ook op bokt. Alleen toen trok ze de verkoop toch maar weer in ?
EDIT dat ben jij volgens mij haha
Binky_Zephyr
Geplaatst: 27-11-09 11:30
je kan het via internet laten doen of via je dierenarts .. als het goed is staan de chip code in het paspoort neem die even mee naar je dieren arts en dan kan je het zelf regelen