Welke kleur k9 tuigje voor Beagle teefje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur k9 tuig voor Beagle teefje?

Zwart
2 (28%)
Oranje
Geen stemmen
Blauw
Geen stemmen
Rood
3 (42%)
Groen
Geen stemmen
Geel
Geen stemmen
Camouflage
Geen stemmen
Beige
Geen stemmen
Roze
1 (14%)
Bleu Sky
Geen stemmen
Lime Groen
1 (14%)

Totaal aantal stemmen: 7

Jenny21

Welke kleur k9 tuigje voor Beagle teefje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 17:01

Ik wil voor onze Beagle een K9 tuigje gaan aanschaffen, alleen nu ben ik aan het twijfelen over de kleur... :+
Het gaat om een teefje, een 3 kleur, alleen heeft ze maar weinig zwart.

(helaas kan ik zelf geen foto erbij zetten van de mogelijke kleuren. Als iemand me wilt helpen graag, anders kijk even op de site http://www.k9shop.nl)

Iris82

Re: Welke kleur k9 tuigje voor Beagle teefje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:05

Er zijn echt heel erg veel van die tuigjes op die site?
Waar moet ik zoeken om jouw kleuren te kunnen vinden?

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 17:12

sorry, dit zijn de julius tuigjes!

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:13

Ik heb deze voor mijn mechelaar x hollandse herder,camouflage vlekken
Afbeelding

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:14

Jenny21 schreef:
sorry, dit zijn de julius tuigjes!

Ja, Julius K9 tuigjes.....

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:14

Wij hebben ook een beagle en ik vind rood haar heel mooi staan. Die van ons is nu niet meer zo zwart als vroeger. Ze heeft nu veel bruin. Maar rood staat haar dus heel mooi vind ik.

Voor mijn jack russell (ook 3 kleur, met veel zwart) heb ik de rode. En die staat haar heel mooi vind ik.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:16

Hebben ze geen turquase?? die zou ik anders nog wel willen hahahaha Misschien past paard wel goed bij jou hond

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 17:22

De mensen die er eentje hebben. Zijn jullie ook tevreden erover?

Ik neig trouwens erg naar de camouflage vlekken.

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:31

Ik ben er heel tevreden over. Vind het een sterk tuigje.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:35

Ik ben er zeer tevreden over! Heb al 3 andere soorten tuigjes gehad maar deze is voor mij nummer 1

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:36

Ik zou voor rood gaan. Lijkt me de mooiste kleur bij een beagle.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:43

Sylvia schreef:
Motivatie en toelichting op het forum
Op dit forum kun je al je vragen kwijt over de gezondheid van je huisdier. Hoe je je poes het beste kunt laten wennen na een verhuizing. Wat het beste voer voor je gerbils is en wat voor behuizing je cavia het leukst vind. Dit forum is dus bedoeld voor alle serieuze vragen rondom je huisdier.

Vaste regels en richtlijnen
Op BB gelden ook de gewone Boktregels in zijn algemeenheid. Verder kun je op BB ook polls aanmaken. Nutteloze polls zijn echter niet toegestaan: polls met maar 1 of 2 antwoordmogelijkheden worden weggehaald en onzinnige polls worden naar de Mesthoop verplaatst. Topics die een lengte van 15 pagina's bereiken zullen in de meeste gevallen richting de Huiskamer verhuist worden. Dit tenzij het echt een serieuze discussie is, dan blijft het gewoon op BB staan.

Topics waarin gevraagd wordt om een partner voor je vrouwtjeshond/poes/konijn zijn niet toegestaan. Deze advertenties kun je beter plaatsen op een site die helemaal gewijd is aan het ras van het betreffende dier, daar zul je waarschijnlijk meer reacties krijgen.

Discussies
Op BB onstaan soms levendige discussies. Dat is helemaal niet erg, maar als je aan zo'n discussie deelneemt, onthou dan dat deze alleen constructief blijft als iedereen ook oog blijft houden voor het standpunt van anderen. Discussieer met respect voor andermans mening en behandel anderen zoals je zelf graag behandeld zou worden, dan blijft BB het gezellige forum dat het is.

Foto's
Foto's die je wilt laten zien van je BeestenBoel kan je plaatsen op BeestenBoel In The Picture

Een paar foto’s ter illustratie van je verhaal op BB zijn toegestaan tot maximaal 2.

Waarom kan ik geen berichten plaatsen op BB?
Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de fora die paard-gerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor fora waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden, zoals BB, kun je je aanmelden via deze link.

Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief).

Meer informatie vindt je hier.

Veel plezier op BB!

De bovenste alinea beschrijft dat het hier op BB gaat om de gezondheid van je dier en vragen daarover.
Een alinea verder gaat het over zinloze polls.

Ik denk dat de vraag voor kleur tuigje niet echt een gezondheidsvraag is en daarom sluit ik dit topic.