Hulp gezocht: krabpaal in elkaar zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleKelos

Hulp gezocht: krabpaal in elkaar zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 19:09

Ik hoop dat iemand hier me op weg kan helpen, ben een beetje wanhopig aan het worden ;(

Afgelopen week heb ik van iemand een geweldige krabpaal gekregen (die hem ook weer van iemand anders heeft, tussentijds niet in elkaar gezet). Al snel kwam ik erachter dat er bouten en moeren ontbraken, maar geen nood Praxis had alles op voorraad. Maar nu..... wat ik ook probeer, ik krijg het niet kloppend. Snap er helemaal niets van maar niets lijkt te passen. Ik heb al gegoogled maar kan de zelfde paal niet vinden (het lijkt op een "surfer"model maar is het net niet). Heeft iemand van jullie misschien een soortgelijk paal? Een fotootje als voorbeeld zou me geweldig helpen.

Ik heb hier een foto van de onderkant en de losse onderdelen:
Afbeelding
(Het rechterstuk lijkt dus al niet te kloppen)
Afbeelding
Afbeelding
(en Suki snapt het ook al niet :D )

Ik hoop op reacties, mijn katten en ik zouden jullie erg dankbaar zijn voor de gouden tip

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:56

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 20:02

Laika schreef:
Weet je zeker dat dat trapje onder dat blok hoort te zitten?
Anders even op ebay kijken en dan zoeken op kratzbaum. Het ziet er namelijk naar uit dat deze uit duitsland gekomen is.

Het onderstuk met trapje zat in elkaar toen ik het kreeg dus neem aan dat dat stukje klopt. Ik ga even op ebay kijken, bedankt voor de tip.

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 20:05

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:31

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:37

Ik heb de mijne ook via ebay uit duitsland. Je lacht je rot, de prijzen die ze daar vragen :D Ik hoop niet dat TS er teveel voor heeft betaald, want hier in Nederland zijn vergelijkbare toch minstens het drievoudige in prijs :=

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:45

Laika schreef:
Ik heb de mijne ook via ebay uit duitsland. Je lacht je rot, de prijzen die ze daar vragen :D Ik hoop niet dat TS er teveel voor heeft betaald, want hier in Nederland zijn vergelijkbare toch minstens het drievoudige in prijs :=

Ik iig wel, helaas, nu ik dit zo zie... :+

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:49

Hallelujah! Wat een groot ding zeg, jouw katten zijn vast heel gelukkig. :D
Staat hij ondertussen al in elkaar?

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 15:58

Laika schreef:

Die prijzen in Duitsland zijn zeker een lachertje maar ik heb hem gekregen, heeft me alleen een paar bouten en moertjes gekost :D
Hij zit bijna in elkaar, kwam nog een boutje tekort. De katten maakt het niet uit, die zijn al gelukkig met de halve paal :+