Ik wou even mijn verhaal kwijt over mijn lieve poes Roos. Ik kom net bij de dierenarts vandaan en heeft lymfklier kanker bij haar geconstateerd. Omdat ze in zeer korte tijd erg achteruit zal gaan en veel pijn zal krijgen hebben we voor morgenochtend een afspraak gemaakt om haar in te laten slapen.. Dat ze hier nou nog gewoon rondloopt is hartverscheurend wetend dat ze er morgen niet meer is.. Ik heb haar sinds mijn 8ste en ben nu 22. Ze is mee verhuist toen ik uit huis ging. Ze is al 16, maar dat maakt het verdriet niet minder..
Ze heeft vannacht heerlijk bij mij op bed geslapen en dat mag ze vanavond weer. Voor de laatste keer....
Ach.. arm beestje. Maar je hebt wel dè goede keuze gemaakt voor je poes, en je poes is al 16, hele mooie leeftijd!
Maar idd, is het nog steeds erg. Sterkte!
Lous
Geplaatst: 18-11-09 14:24
Zo herkenbaar onze poes hebben we vorig jaar ook in moeten laten slapen op 16 jarige leeftijd. Ze had borstkanker, maar was verder nog helemaal gezond als een jonge poes. Ze heeft die dag nog lekker een ommetje gemaakt, heerlijk op de bank geslapen en gegeten. Dus met een goed gevoel hebben we haar naar de kattenhemel gestuurd.
Verwen haar dus maar goed, het zal het verdriet niet heel erg verminderen. Maar geeft je wel een goed gevoel.
Ja ze doet helemaal niet ziek, dat maakt het zo moeilijk.. Maar haar lever zwelt ernorm op, dus ze heeft een opgeblazen buik, ze kan nog amper op de bank springen.. Maar wat is dit vreselijk.. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
Wat een naar nieuws zeg! Geniet nu nog zoveel als het kan. Heb vorig jaar ook me kat in moeten laten slapen was 16 jaar en wist ook niet beter dan dat de kat er altijd was. Heel veel sterkte ermee
R.X.
Geplaatst: 18-11-09 14:40
Gadverdamme wat zullen jullie het nu moeilijk hebben, bah. Ik wens jullie allen heel veel liefde, kracht en sterkte toe. En ook al weet je dat je het beste voor je dier doet, je zult haar vast vresselijk gaan missen. Ik hoop hoe moeilijk het ook is dat het een mooi en waardig afscheid word. Geniet nog maar goed van elkaar. Sterkte jullie allen.
Veel liefs R.X.
bnb
Geplaatst: 19-11-09 23:10
Ach ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je poesje! Weet dat zij je dankbaar zult zijn voor het besluit haar geen pijn te laten lijden. Ik brand een kaarsje voor jullie! Liefs Betty.