Mijn kitten van 5en halve maand oud is spoorloos.Ik heb alles afgezocht maar ik kan hem niet vinden. Ik heb met brokjes geschut alle kastjes en gaatjes uitgeplozen. In de struiken aan de weg gekeken maar geen Mika te vinden. Ben bij de buren geweest, hebben hem ook niet gezien. Ik ben bij de dierenarts geweest, heb overal flyers opgehangen, Amivedi ingelicht op marktplaats een advertentie gezet.
Ik ben ten einde raad.
Mika is een heel donker grijs katertje met geel/oranje ogen. 3 lage witte sokjes en 1 hoog wit achterpootje. Hij heeft een witte vlek op zijn neusje en een witte buik.
Mika draagt een geel halsbandje met adreskokertje en belletje. Hij is nog niet zo groot en is slank en staat hoog op zijn poten. Hij is nog niet gechipt.
Hij voor het laatst gezien in wezep ( heidepad om precies te zijn )
Als iemand hem toevallig tegen het lijf loopt, hoor ik het onwijs graag. Ik wil mijn mannetje zo onwijs graag weer thuis hebben.
sinds vanmorgenvroeg. De gehele dag niet gezien en dat is echt een uitzondering bij hem. En hij komt nooit buiten dus ik ben bang dat hij nu ergens buiten is.
Er staat al een bakje brokjes buiten. alle deuren staan open ook die naar de zolder en ook de schuttingdeur staat open voor het geval hij terug komt. De schuur staat ook open en ik heb er ook al rondgezocht, vaak komt hij direct wanneer ik hem roep en eten is helemaal heilig bij hem. Dat is vaak een wondermiddel.
Ik heb echt overal al gezocht, ik hoop dat hij ergens in huis zit. Maar vaak zit hij nog geen 10 minuten rustig en de plekjes wara hij vaak ligt heb ik allemaal nagekeken. Om de zoveel tijd kijk ik nog eens het hele huis door, en om het huis. in de hoop hem te zien.
Melvern
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-09 17:19
Dit is hem trouwens... ooh mijn god wat maak ik me zorgen om hem.
ik ben deze zomer ook 2 weken een kat kwijt geweest waarschijnlijk via het balkon eraf gekomen, en dus de achterdeur nooit kunnen vinden, ze kwamen nooit buiten... roepen, eten, zoeken, amivedi, van alles, maar niks
na 2 weken zag ik haar buiten ergens lopen, en ik op zoek, kon haar nooit weer vinden, maar was voor 95% zeker dat zij het was. daarna weer gezocht met mijn vriend, en toen gevonden, hij riep haar (is zijn roep gewend) en ik heb haar gepakt.
Dus blijven zoeken zou ik zeggen!
yerevan
Geplaatst: 17-11-09 17:25
Misschien zit hij bij iemand opgesloten in de schuur ofzo. Kan best zijn dat hij vanavond weer aan komt huppelen. En anders stichting Amivedi doorgeven dat je je kat kwijt bent en de gemeente bellen of hij misschien gevonden is. Maar voorlopig eerst even afwachten, het is toch een katertje en die gaan op onderzoek uit.
Melvern
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-09 17:39
Mensen mijn maatje is terecht, godzijdank. Mijn buurvrouw riep mijn moeder omdat er al de hele dag een katje bij haar onder de tuinstoelen lag. En omdat ze hem niet kende en er bang voor was vroeg ze of mijn moder hem kende.... Jah wij kennen hem. Gelukkig is hij weer thuis en ik ben dolgelukkig nu. Hij is opgejaagd door de katten van mijn buurman ( de terroristen van de buurt, die op alle nieuwe katten jagen. ) En hij is uit angst bij onze buren aan de andere kant van de straat onder de stoelen gekropen en heeft daar dus de hele dag gezeten. Mijn buurvrouw heeft die katten weggejaagd bij hem. Maar hij wou niet meer terugkomen onder de stoelen vandaan.
Nou pak van je hart waarschijnlijk! Ik weet hoe verschrikkelijk het is als een van je dieren vermist wordt. Gelukkig loopt dit met een sisser af. Laat hem wel tijdig castreren, anders ben je hem sowieso een aantal maanden per jaar kwijt