Wij kunnen weer veilig over straat..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mlies

Wij kunnen weer veilig over straat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 14:54

Creatief dinnetje (Bokker Sting :D) maakt voor honden deze reflectiejasjes, reuze handig met deze donkere dagen..
Een beetje op de groei gemaakt, ga d'r van uit dat ze nog een beetje door groeit (zeker in de breedte :D).

Nu zijn wij weer zichtbaar voor alle fietsers en auto's! (En vind ik m'n hond ook weer terug in het donker := )

Afbeelding

Afbeelding

Een tijdje geleden onderstaande foto's gemaakt. Helaas door het enorm mistige/donkere weer niet echt technische hoogstandjes.. Maar ze heeft zo'n lekker bekkie. :+:

Afbeelding

Afbeelding

m1992

Re: Wij kunnen weer veilig over straat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:37

leuke fotos!

Zon hesje hebben wij ook voor de hond, en daarbij nog een knipperhalsband! je word door iedereen uitgelachen haha ik vind het geniaal! :P

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 17:06

Ik kan het alleen maar toejuichen. Hoe vaak ik op de scootmobiel, die 'maar' 15 km/u gaat, in het donker pas vrij laat honden en hun baasjes tegen kom die niet of nauwelijks opvallen. In het bijzonder op en langs een fietspad waar ik elke maandagavond langs moet.

Ik zou het echt niet op een geweten willen hebben een hond (of het baasje) aan te rijden.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 17:08

Dat snoetje :+:

Goed dat je iets aan de zichtbaarheid van jullie tweetjes doet, draag je zelf ook een hesje?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 18:15

Whihi :P. Hij is wel flink op de groei zeg ;). Ze vind het prima zo te zien!! :D

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 18:50

Haha leuk gedaan :D ik doe altijd zo'n fietslampje aan haar halsband klikken, dan zie ik haar tenmiste als ze los loopt (en andere ook :D)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 18:52

Wat handig :D Regelmatig rijd ik hier ook bijna hondjes aan omdat je ze gewoon niet ziet, en de baasjes laten ze ook gewoon lekker los lopen in het donker op een niet verlicht fietspad :')