Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dat de tunnels niet naar de regenkant staan, zodat er geen regen naar binnen kan komen.
en ze zijn al een meter of meer opgeschoten. Gelukkig komen ze dan uit in een schapenwei waar gaas omheen staat. Mischien dat ik een stukje doe waar ze zelf kunnen graven (met gaas eronder) want ze vinden het zo leuk. En dan de rest met pvc buis. Voor de regen en wind kan ik mischien aan de buitenkant van het hok struikjes plaatsen.
daar zat voor zover ik weet nergens gaas onder, misschien wel extra diep onder de afrastering zelf maar dat weet ik dus niet.

brenin21 schreef:Melissa, hadden jullie ook nog een hok erbij, of woonden ze echt in de gangen?
zo'n enorm iets was het nou ook weer niet haha. 's nachts zaten ze in hun hok en overdag bijna de hele dag buiten. wij hadden zegmaar gewoon een stuk gras met in het midden een heuvel. (met maar 1 tunnel erdoor hoor
)
.
(had wel door dat ze verder heel lief is hoor
) ben je amani al een beetje ana het voorbereiden op het werk of ga je dat helemaal niet doen? thys begint ook vervelend te worden dus die mag in de lente beginnen en dan eerst voor de kar.