En we zaten de blaffert een beetje uit te lachen omdat die weer over haar stomme koninkrijk zat te overzien.

Ik kijk ook weleens, maar niks kan op tegen mijn koninkrijk. In die van mij is het immers nooit vies en nat! Maar die blaffert…..die zit echt hele dagen te gluren.

Ik was ook even het zielige gebeuren aan het overzien, en toen hoorde ik ineens gepiep.

Die zielige blaffert zat weer voor die deur te piepen.

Ik kreeg een ineens een echt belangrijk pakje aan! Dit was een teken dat ik DE belangrijkste poes in huis ben, want ik was de enige die hem aan had. Joshua was superjaloers uiteraard.

Ik werd opgepakt door een van mijn bediendes en moest een rare gang op. Dit is toch eigenlijk niet zo heel erg leuk…

Ik werd opgesloten in een rare zilverkleurige kooi, en toen…….

oliebol….. volgens mij is dit niet MIJN koninkrijkje. Wat moet ik hier nu mee!!!!
Maar ineens hoorde ik een geluid……………..wat is dat dan……….

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!! Dit was nog beter dan de muis die blaffert pesten!!!!! Ik wilde die kwaakdingen vangen!!!!

Maar ja toen ik dichterbij kwam was het toch wel een beetje spannend. Misschien kon ik dit beter aan Joshua overleggen, zo in je eentje is het toch wel heel erg eng……

Maar wat zie ik daar nou toch. GATVER!!!!! Een drol!!! Zoiets begraaf je toch!! Dat laat je toch niet zomaar liggen. Als ik er nou maar niet met mijn Koninklijke voetjes in heb gestaan.

En nu wil ik naar huis, wat een vieze smerigheid is dit allemaal!!! Ik mauwde nog even naar die stomme blaffert die nog steeds met de kwakers bezig was.

Ik rende in volle vaart terug.

Oost west thuis best……… En zo bleef koning Kaleb nog een uur lang zijn voetjes wassen.