vrijdag op zaterdagnacht heb ik vreselijke ruzie gehad met mijn vriend. ben een stukje gaan lopen .. en rond een uur of 3 liep ik weer terug naar huis.
was best ver gelopen samen met onze hond.
op een gegeven moment lopen we over de gracht.
ik liep met zware hoofdpijn en iegelijk niet oplettend.
god ik voel me zo schuldig .. ik zal het allemaal even uitleggen.
ik loop langs wat huizen, en zie niet dat er een zwarte kat op een kozijn in het raam zit (aan de buitenkant).
mijn hond wel , begint te blaffen naar de kat .. en ze beginnen een gevecht (hond zat aan de lijn)
ik probeerde lex (de hond) meteen van de kat af te trekken. dat lukte me gelukkig ook.
echt er was maar 1 auto die daar reed, de kat schoot de weg op .. en jahoor.
dat arme beesie komt met een reuze klap tegen de achterband aan ..
in eerste instantie wist ik niet wat er gebeurde, tot ik die arme ziel kriperend en miauwend op de straat zag liggen ..
ik voelde me zo schuldig, maar dufde er zo snel niet op af te lopen,
gelukkig kwam het meisje (20 jaar) terug gereden .. en ze vroeg gaat alles met de hond. (ze dacht dus dat lex onder de auto was gekomen)
ik dus uitleggen dat het een kat was. dat arme beesie lag daar zo hard te miauwen echt zo zielig

zij is snel naar de markt gereden (die waren ze al aan het opbouwen) om het nummer van de dieren ambulance te bellen.
helaas was het al te laat het arme katje was ter plekke overleden .. ik voel me hier zo schuldig over.
er reed geen kip en net op het moment dat het poesje de straat over rend komt de auto er aan ..
het staat nog steeds in mn hoofd geschreven en ik krijg het er maar niet uit.
afschuwlijk .. ik voel me zelf hier zo schuldig over .. ik heb een kat vermoord.
de dieren ambulance kwam een half uur later aan en hebben het katje mee genomen. hij was helaas niet gechipt.
ik hoop dat de eigenaren van het katje gevonden waren.
het was een zwart katje en heb hem in mn hoofd ook een naam gegeven .. droppie ...
ach ik voel me zooooo schuldig .. kan wel janken

Rust Zacht droppie .. die was echt niet mijn bedoeling of die van lex