Soms .... is geluk heel gewoon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Soms .... is geluk heel gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 21:49

Nav

[EA-OV] Gevonden kitten omg Ede *gratis af te halen*

Kan ik zeggen dat ikzelf de gelukkig eigenaar ben van dit overheerlijke diertje :+:
Ik heb dan toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ben naar mn huisbaas gestapt. Hij zei: op het moment dat je het me vroeg wist ik al dat hij zou blijven.

Ik vroeg hem vorige week of het oke was dat ik een katertje opving totdat ik een baasje voor hem vond.
Nou mijn huisgenoten en ik zijn dolblij, het verbaasde me zelfs dat mijn huisgenoten het zelf voorstelden. Die vinden het net zo leuk :D

Ik heb hem Jasper genoemd.

De honden van de huisbaas vinden hem megainteressant maar Jasper kijkt ze alleen hooghartig aan :')

Ik ben helemaal blij en gelukkig dat deze kleine man bij ons mag blijven.

Afbeelding

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:53

Wat een lieverd deze poezel. Meer mens met dieren zeg ik altijd :D

Moosje

Re: Soms .... is geluk heel gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:24

Super, wat fijn dat je hem toch mag houden!
Veel plezier met hem!

colunder

Re: Soms .... is geluk heel gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 00:26

Ik heb je vorige topic stilletjes meegelezen om te kijken of je iemand voor het katje kon vinden,anders had ik misschien wel interesse.
Ik ben nog in afwachting van 2 andere katjes maar die eigenaar weet nog niet zeker of ze ze wel kwijt wil.
Dus ik dacht als dat nou niet doorgaat en Indian lady zoekt nog iemand dan wil dat katje wel.
Maar gelukkig mag je hem zelf houden!!!
Gefeliciteerd met hem,ik heb er al 1 lopen van 5 maanden(gedumpt in mijn kippenweitje met 6 weken),en ben zielsgelukkig met haar!!
Wil er dolgraag nog 2 bij,ik wacht dan ook vol spanning op een berichtje over die 2 die ik misschien erbij krijg.

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!