Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
garny95 schreef:ik heb er een van 18 weken die momenteel iets aan het slopen is, het kaartje van kpn met een pukcode, gelukkig heb ik steun van drie volwassen honden en die gaan daar wat makkelijker mee om dan ik....
jee en een beagle daar kan je inderdaad wel wat steun bij gebruikenmaar met de dh toch niet ?
![]()
jou pech is dat je twee jonkies hebt,heel vele sterkte en af en toe even buiten lekekr uitwaaien kan ook helpen, wel je honden meenemen dan, de beagle maar aan de lijn
PrinsesJ schreef:Ik heb een pup van 13 weken .. een zwarte labrador ..
En ja die begint nou ook ..
En dan heb je er ook nog is de normale puppy dingen bij .. Af en toe kan ik het wel uitschreeuwen..
Ik zit dan met haar op puppycursus en doordeweeks doet ze het thuis bijna perfect..
En dan vraag je wat van haar op puppy cursus en dan kijkt ze je echt aan van: waar heb je het over?!?!
gelukkig heb ik hierbij nog een boomer van 4 jaar en die luistert super ..
Ik hoop maar dat ze er niet te lang ik blijft hangen.. Anders ren ik echt nog een keer gillend het huis uit haha
LecyTinker schreef:vannacht was echter wel een ander verhaal. Ik had de beagle en herder even in de tuin gelaten net voor ik naar werk ging. de herder kwam netjes binnen, de beagle niet. Die was gaan wandelen. Kwam netjes na 10 minuten thuis, dus ik een beetje kwaad en toen mocht hij niet mee naar werk, moest thusi blijven, dus alleen de herder mocht mee. De beagle was zo kwaad dat hij al mijn kleding uit de kast had getrokken, het tapijt heeft kapot getrokken, de kussens van mijn bank heeft getrokken en een stuk laminaat omhoog heeft getrokken en de gordijnen naar beneden.
Dus tja, was niet zo blij. Heb niets gezegd... gewoon genegeerd. Wil m niet het idee geven dat hij op die manier zijn zin kan krijgen. Maar tja, hij heeft het wel voor elkaar nu. de bench gaat weer op ( heeft hij maar 1 week in gezeten van zijn leven tijdens het zindelijk maken) en daar gaat hij dan maar in wanneer hij alleen thuis is, totdat hij door heeft dat die dingen niet gewaardeerd worden door mij.
Ineke2 schreef:LecyTinker schreef:vannacht was echter wel een ander verhaal. Ik had de beagle en herder even in de tuin gelaten net voor ik naar werk ging. de herder kwam netjes binnen, de beagle niet. Die was gaan wandelen. Kwam netjes na 10 minuten thuis, dus ik een beetje kwaad en toen mocht hij niet mee naar werk, moest thusi blijven, dus alleen de herder mocht mee. De beagle was zo kwaad dat hij al mijn kleding uit de kast had getrokken, het tapijt heeft kapot getrokken, de kussens van mijn bank heeft getrokken en een stuk laminaat omhoog heeft getrokken en de gordijnen naar beneden.
Dus tja, was niet zo blij. Heb niets gezegd... gewoon genegeerd. Wil m niet het idee geven dat hij op die manier zijn zin kan krijgen. Maar tja, hij heeft het wel voor elkaar nu. de bench gaat weer op ( heeft hij maar 1 week in gezeten van zijn leven tijdens het zindelijk maken) en daar gaat hij dan maar in wanneer hij alleen thuis is, totdat hij door heeft dat die dingen niet gewaardeerd worden door mij.
Oei![]()
Volgens mij legt een hond trouwens de link niet hoor met "wat langer wegblijven, daardoor mag ik niet mee samen met de herder en baasje"