ach jeetje, wat is er met haar gebeurd? wat leuk dat ze nu een fijn huisje bij jouw heeft gevonden
Gefeliciteerd met je aanwinst, en met je verjaardag!
Jolliegirl
Geplaatst: 11-11-09 10:31
Allereerst van harte met je verjaardag!
en nogmaals gefeliciteerd! Wat een leuk diertje zeg!! 2 kleur of 3 kleur? Wat is er gebeurt met haar ?
Wesseltje
Geplaatst: 11-11-09 10:33
Och wat een schatje!
Wat heeft ze?
roxiie
Geplaatst: 11-11-09 10:34
Dubbel gefeliciteerd!
Hoe oud is ie?! Leuk beestje hoor!
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-09 10:34
ze is te vondeling gelegd in een doos en toen hebben andere dieren haar oor en neus aangevreten maar ze kan nu weer alles eten drinken.
vanacht was ze tegen me aan komen liggen en toen ging ik haar aaien toen was het gelijk feest op bed ze wilde alleen maar knuffelen rende van mij weer naar mijn man en weer terug ze was door het dollen heen
ik denk zelf dat ze wel 4 of 5 kleuren heeft
Freedom007
Geplaatst: 11-11-09 10:37
Gefeliciteerd!!!! En ze ziet goed uit voor wat er met haar is gebeurd. Genietse!!!
R.X.
Geplaatst: 11-11-09 10:38
Arm, arm dier. Wat zal die pijn en angst hebben gehad. Gelukkig gaat ze nu een beter leven tegemoet. Wat een prachtige kleuren heeft die. En een fijne verjaardag nog, maar met je nieuwe aanwinst moet dat wel lukken toch?
timokyana
Geplaatst: 11-11-09 10:39
wat een knapperd, wat sneu zeg wat haar is overkomen. Gelukkig heeft ze een fijn thuis nu!
Gefeliciteerd ook met je verjaardag!
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-09 10:47
ze is nu aan het proberen vriendjes te worden met de dwerg papagaai
de andere katten moeten nog een beetje wennen aan haar
Ahhh wat een leukerd! Wel zielig wat er is gebeurd! Ohja, en gefeliciteerd
Marigold
Geplaatst: 11-11-09 10:56
wat een schatje! wat super tof dat ze nu bij jullie woont en geliefd is! arm diertje, dat ze die dingen heeft moeten meemaken..
grappig is dat he, dat ze vriendjes proberen te worden met andere dieren in huis ons jonge katje zat eerst steeds bij de cavia's, nu heb ik het konijn binnen gehaald, en zit ze veel voor dat hok, heel geintereseerd te kijken (en als konijn beweegt sjeest katje snel onder een kast ) en de oude kat moet het nu ook al ontgelden, die wordt beloerd vanuit elk willekeurige hoekje of verstopplekje, en dan dmv een stormloop aangevallen haha, vind oude poes níet grappig
ik lig regelmatig in een deuk hier om dat kleine katje, echt geweldig wat ze allemaal verzint
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-09 11:23
ze zit nu weer heerlijk vlees te eten
de andere katten zijn ook weer wat rustiger dus denk dat het wel goed gaat komen hier
aaah wat een droppie ! wat fijn dat ze bij jullie mag wonen hoop dat je veel van haar gaat genieten. en natuurlijk dat ook zij een heerlijk lang gezellig leventje mag hebben, nog steeds ongelooflijk dat mensen hun dieren zomaar "weg kunnen gooien"
hahaha wat leuk, we hebben een hondje in de opvang die ook Foxy heet. Ze heeft idd een hele mooie staart, ach tis zowiezo een heel mooi katje, ben benieuwd hoe ze is als ze volwassen is.
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-09 14:26
ze heeft vanmorgen vlees gegeten met saus
ze zat helemaal onder dus heb haar mond even schoon moeten maken dat kan ze zelf niet goed
ga van de week even een katten borstel kopen dan kan ik haar lekker borstelen vind ze denk ik vast wel lekker