Ik heb een poes van 5 jaar, en nu is mijn vriend zo lief mij een kat erbij te geven voor mijn verjaardag.
Maarrr, wat raden jullie dan aan? Een oudere kat/poes, juist een jongere, een poes of een kat etc.?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu liggen ze samen op een kussen verstrengeld en de oudste kat bemoedert het jongere katje heel erg (schoonlikken etc) De oudere kat is ook speelser geworden maar af en toe mept ze van zich af als de ander te druk wordt. Andersom natuurlijk ook als de jonge kat dat gemoeder zat is

en het heeft tijd nodig om te wennen hoor, die kat van ons moest de eerste week niks van dat rare jonge mormel hebben. Overdag vluchtte ze naar buiten en snachts moest ze met dat jonge ding in de huiskamer (want ze moesten toch wennen aan elkaar volgens de baasjes) Na 2 weken mocht de jongste in de buurt komen en zelfs haar aanraken en een dag later lagen ze op hetzelfde kussen alsof ze nooit iets anders gedaan hebben

) en de volgende ochten lagen ze tegen elkaar aan te slapen
. Als het overdag goed ging en ze redelijk gewend waren dan liet ik ze gewoon lopen, wel nog de kattenbak een poosje op mn slaapkamer gehouden zodat het kitten niet onverhoopt de weg kwijt zou zijn.