We zijn begonnen met Gekko's. 1 Mannetje en 4 vrouwen. Zijn eigen harem dus

Daarna heb ik mijn allerallereerste baardagaam gekocht op een beurs in Houten. Een volwassen man.. Echt een knuffel. Later zijn hier ook 2 vrouwen bijgekomen en afgelopen weekend opnieuw een nieuwe man gekocht.. Een vrij jonge van 3 maanden oud. Hij komt er niet bij maar het is de bedoeling om zometeen een eigen lijn te beginnen.

En dat was nog niet genoeg. Hierna heb ik een wateragaam gekocht op een beurs. Een man en ook daarvoor is afgelopen week een vrouw erbij gekomen. Gaat hartstikke goed en ook hiervan is het de bedoeling om zometeen eieren te krijgen

Daarna zijn er 2 groene leguanen bijgekomen.. Een vrouwtje en een mannetje.. Helaas heeft het vrouwtje het niet gered.. Vorige week is zij overleden.. Ze at laatste tijd al minder, veel vitamineshots gegeven.. Toen ging het met sprongen vooruit.. Helaas bleek ze een tumor in haar buik te hebben. Die abnormaal snel groeide en omdat ze nog zo jong was. Was het niet meer te redden.. Het mannetje doet het heel erg goed.
Is nu inmiddels 2 keer zo groot als op de foto.

Daarnaast hebben we nog is 7 slangen.. Maar die zet ik een andere keer erbij.. Uploaden ging helaas niet zo snel..
Bedankt voor het kijken!