Bij die van ons zag je niks van tevoren bij de eerste keer volgens mij wel een beetje de vulva opgezwollen nu ik erover nadenk maar dat gaat ook heel geleidelijk en op een ochtend lag er bloed en was mevrouw dus voor het eerst loops.. geen interresse in de mannetjes trouwens want als er mannetjes aankomen als ze loops is dan verstopt ze zich achter mij (wat ze normaal nooit doet
) Maak je niet druk over het rijden op elkaar, dit kan ook een teken van dominantie zijn (even de rangorde vaststellen). En je teefjes zijn nog jong, tussen 6 maanden en 12 maanden worden ze voor het eerst loops en grotere rassen worden gemiddeld later loops dan kleinere rassen omdat ze later volwassen zijn (langer doorgroeien en dergelijke) . Die van ons was volgens mij 10 maanden ofzo (kleine terrier kruising) . Het komt vanzelf wel. Misschien wel handig om alvast een loopheidsbroekje aan te schaffen.. anders kom je toch heel veel aan het poetsen en als ze net op zondag loops worden en alle winkels dichtzijn..