Lees eerst de beginpost van deze link dan snap je het verhaal wat beter.
Op dit moment zit ik dus nog steeds in dubio. Wel heb ik hem nu eindelijk van de prednison af, maar in maart begint dit meestal weer. Alleen krijgt hij dus ook previcox voor de artrose aan zijn pootjes. Die krijgt hij dus nu weer want ik mag deze beide medicijnen niet combineren i.v.m. het kunnen krijgen van maagbloedingen. Maar nu merk ik sinds hij de previcox weer krijgt dat hij veel beter en meer wil bewegen en ook niet meer aan zijn pootjes likt. Hij heeft zonder previcox dus wel degelijk last/pijn aan zijn pootjes. Maar ik weet dus niet wat ik dadelijk moet als de tijd van de prednison weer aanbreekt, de da weet het ook niet zo goed meer. Ze heeft nog nooit zo'n gecompliceerd allergies hondje gehad. Ook eet hij nu weer slecht, ik weet me af en toe dus echt geen raad.
Ik hoop niet dat dit weer zo'n vers vlees-toppic word.
Zo jij bent echt al een hele tijd bezig. Wat vervelend zeg dat je hondje zo allergies is. Is er al overleg geweest met Utrecht? Wie weet dat ze daar wat meer kunnen doen.
Zo niet dan zou ik toch gaan afwegen in hoeverre er nog een leefbaar leven is met de pijn/jeuk.
"Gelukkig" heb je dan nu een maand of 4 de tijd om een andere oplossing te zoeken. Ik heb de tip geloof ik al eens vaker gegeven, maar ik doe het gewoon nog een keer. Ga eens naar een holistisch dierenarts. Een met een medische achtergrond natuurlijk, die bekijken dingen toch van meerdere kanten, zowel wetenschappelijk als natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis!
Wel heel fijn dat hij nu dan pijnvrij is Beterschap!!!!
Ik zou ook zeggen, als de reguliere DA het niet meer weet, probeer het eens bij een Holische. Er zit bij Utrecht een goede met medische achtergrond! (pm voor meer info)
Anders zou ik je ook echt niet kunnen helpen. Veel sterkte!
marleen_usar
Geplaatst: 07-11-09 15:34
Ik ging ook naar een holist, Utrecht wist het niet meer.na 2 weken was het weg,ik was erg verbaasd.Dus net als de vorige adviezen, ga eens op zoek naar een goede natuur arts.
ellepel
Geplaatst: 07-11-09 15:38
ik raad je ook aan om een holistisch arts op te zoeken.
Joh, ik heb een beetje in de andere topics zitten lezen, maar niet alles, want het is zoveel.... Heeft jou hond geen last van huisstofmijt? Daar kunnen ze op testen. Die allergie moet toch op te lossen zijn, want van die prednison wordt hij ook niet beterder van.