hallo,,
Ik wil erg graag een hond en ik ben momenteel in overleg met mijn moeder.
volgende week komt er een hond voor de oppas ( hond van een vriendin) en dan wil ik even kijken hoe het gaat en bewijzen dat het wel gaat lukken een hondje ( we hebben al eerder een hond gehad maar die had slechte basis en vandaar is het misgelopen).
mijn vraag is dus welke hond bij mij past hier eerst wat informatie over mij en wat ik van een hond verwacht
ik ben fiona en 14 jaar ik woon samen met mijn moeder in een rijtjes huis vlak bij een park. Mijn broer woont ook bij ons in maar is vaak niet thuis. mijn moeder moet werken van 7 tot 4 uur en ik zit op school van half 9 tot ongeveer 12-3 uur ( ik ga 8 uur weg). Nu willen wij graag een hond maar die moet dus wel een poosje alleen zijn. Bij onze eerdere hond liep ik na schooltijd een heel groot rondje over de dijk bij ons in de buurt en dan kon hij al zijn energie kwijt. ik wil graag een hond als maatje waar ik mee kan lopen waar ik allen aan kwijt kan en mee kan spelen en knuffelen ik wil een niet al te klein hondje!
nouwja ik hoop dat jullie me een tip kunnen geven wat een beetje bij mij past.
o ja we hebben niet egt vaste tijden voor eten enzo! van ons dus niet egt heel erg structuur!
en we hebben nog een kat. en we willen geen pup maar een hond die al wat kent!
groetjes fiona
Laatst bijgewerkt door Appeltje00 op 06-11-09 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt