Kijk net even in de slaapkamer, ligt er prinsheerlijk op bed, alsof ie de koning himself is, een wildvreemde kat te spinnen en wel! Stond toch wel even heel raar te kijken, meneer leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden en liet zich ook niet zomaar wegjagen door onze eigen katten, in hun eigen huis nog wel! (we hebben boven een raam altijd op een kier staan zodat onze eigen katten in en uit kunnen lopen wanneer ze dat willen en beneden een kattenluik dat alleen op oudejaarsavond op slot gaat). Terwijl 2 van die van ons behoorlijk fel zijn op indringers. Was ook een groot beest, bijna net zo groot als onze halve Noorse Boskat die aardig aan de maat is. Werd dus een flinke vechtpartij toen meneer de "bezoeker" in de smiezen kreeg.
We krijgen wel vaker buurtkatten op bezoek, maar de meesten krijgen het niet voor elkaar om langs onze eigen katten te glippen, en het bed te bereiken. Heb dit brutaaltje ook niet gehoord, terwijl ik in de kamer naast de slaapkamer zat met halfopen deur, en poes in m'n nek!
Ik heb niets tegen bezoekers, ook onaangekondigde (mijn kattige huisgenoten wel trouwens), maar dat ze zich zomaar MIJN bed toeeigenen vind ik toch iets minder!
goeroe
Geplaatst: 03-11-09 03:58
Hij zal wel gedacht hebben "als jij je bed niet gebruikt doe ik het wel!"