Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laika schreef:Mijn oudje heeft ook ernstige artrose in haar achterpootjes. Ik heb haar (voor zover ik kan zien aan haar doen en laten) pijnvrij met novacam, een pijnstiller. Misschien is dit voor jouw hondje ook nog een optie voor de laatste jaartjes?
R.X. schreef:Laika schreef:Mijn oudje heeft ook ernstige artrose in haar achterpootjes. Ik heb haar (voor zover ik kan zien aan haar doen en laten) pijnvrij met novacam, een pijnstiller. Misschien is dit voor jouw hondje ook nog een optie voor de laatste jaartjes?
Kan dit kwaad? Haar gezondheid is dus erg slecht en door de vochtafdrijvers, die ik er ook al teveel van moet geven gaan haar nieren ook achteruit.
Is dit van de reguliere arts (zo ja zijn er bijwerkingen?) of van een homophaat?
Ups schreef:Ik heb ook een hondje met hartkwalen, vocht achter de longen en atrose. Heeft ook een aantal weken vochtafdrijvers gekregen, maar heb hem er nu af. Wat voer jij je hond? Ik ben met mijn hond overgestapt van brokken op compleet vers vlees voeders van Farm Food. Dit voer heeft hem goed geholpen. Beter wordt hij nooit meer, maar hij voelt zich nu een stuk beter en hij is ook niet meer zo buikig van het vocht achter zijn longen. Brokken zitten toch vaak toevoegingen in die het moeilijker maken voor het lichaam om te verwerken en er moeten veel afvalstoffen verwijderd worden.
Misschien dat het jou hondje ook wat verlichting brengt!
Chiqa schreef:Ik heb je verhaal zo zitten lezen en zie dat je ook geinteresseerd bent in natuurlijke geneeswijze, super.
Ik heb zelf ooit een mail gestuurd naar; http://www.dierendokter.nl
omdat ik een kat had met een autoimuum ziekte die uitbehandeld was bij de reguliere DA.
Dacht...ach baadt het niet schaadt het niet.
Wat ben ik blij dat ik dat geprobeert heb! Hij is namelijk helemaal klachten vrij en van de prednison af.
Ik zag daar ook een verhaal staan van een hond met artrose of HD, dat ze daar goede ervaringen mee hadden.
Mss heb je wat aan mijn tip, je kan ze altijd mailen.
Ze nemen uitvoerig contact met je op zonder verplichtingen, dit is geheel kosteloos.
Uit dat gesprek zullen ze een middel kiezen voor jou hond.
Ik hoop dat je er wat aan heb.